محمد جواد آذر جهرمی با سیدحسن خمینی دیدار کرد

وزیر ارتباطات و معاونان این وزارتخانه، با حضور در مرقد مطهر امام خمینی، با حجت الاسلام سدحسن خمینی دیدار کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وزیر ارتباطات، معاونان و کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند.

در این دیدار سیدحسن خمینی با بیان اینکه اگر روزی قرار بر نامگذاری این مقطع تاریخی باشد، روزگار ما روزگار «ارتباطات» است، گفت: بزرگترین انتفاع فضای آزاد اطلاعات، مقابله با فساد بوده که در جامعه ما مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و تمام مسئولان است. از سوی دیگر بزرگترین عامل برای نرفتن جامعه به سوی فساد، افکار عمومی و رسانه است.

وی با تاکید براینکه لوازم ارتباطات، مانند تمام ساخته های بشر ابعاد خوب و بد دارد و انتفاع از این ساخته ها در گرو تربیت انسانی است، افزود:اینترنت و فضای وب، لازمه قهری روزگار ماست و واقعیت آن را باید بپذیریم.

سیدحسن خمینی با اشاره به اینکه این عرصه تلخی هایی هم دارد و ما برای رسیدن به آن نتیجه بزرگ اجتماعی، باید تلخی ها را به جان بخریم، ادامه داد: ما می توانستیم زیرساخت های ارتباطات را در داخل داشته باشیم و هنوز هم می توانیم، اما برای به دست آوردن آن، باید سماجت و سعه صدر به کار بسته شود.

وی با تاکید براینکه مردم به مجموعه های خدماتی باید اعتماد کنند و احساس کنند به اطلاعات شخصی آنها دست خورده نمی شود و این عرصه پاسدار حرمت هاست، تاکید کرد: مردم باید احساس کنند با کمترین هزینه به فضای مجازی دسترسی دارند.

حجت الاسلام سیدحسن خمینی خاطرنشان کرد: جوانگرایی در عرصه وزارت ارتباطات، به جا ترین جوان گرایی در کشور است.

در این دیدار محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات نیز با بیان اینکه اعتلای اسلام با عمل ممکن می شود، نه با سخن تاکید کرد: اگر امام نبودند، آیا یک جوان شهرستانی می توانست بدون پشتوانه ای وزیر شود؟ امام بود که به جوانان اعتماد کرد.

وی گفت: مقام معظم رهبری به جوانان عرب در بیداری اسلامی فرمودند آرمان هایتان را روی کاغذ بنویسید تا یادتان نرود به دنبال چه هدفی بودید. امروز به حرم امام آمدیم تا مرور کنیم آرمان امام و شهدا را و یادمان نرود که چه مسیری را باید پیگیری کنیم.

آذری جهرمی، خدمت به مردم را از اولویتهای اصلی عنوان کرد و گفت: امیدواریم دعای امام و شهدا، طی مسیر همراه ما باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید