بهترین ویژگی شیائومی ردمی نوت 5 ای

بالاخره بعد از روزها و هفته‌ها انتشار شایعات مختلف درباره گوشی هوشمند جدید شیائومی، این محصول رونمایی شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ردمی نوت 5 ای شیائومی، محصول جدید این کمپانی گوشی‌ساز چینی بوده که در سری ردمی نوت تولید شده است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی LCD با کیفیت تصویری اچ دی (وضوح 720 در 1280 پیکسل) است.

بهترین ویژگی شیائومی ردمی نوت 5 ای

یکی از بارزترین مشخصات شیائومی ردمی نوت 5 ای بخش دوربین‌های آن است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی این اسمارت فون جای گرفته و چیزی که تقریبا باعث جلب توجه آن می‌شود، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن بوده که در پنل جلویی جانمایی شده است. این دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی می‌تواند به عنوان جذاب‌ترین ویژگی در لیست مشخصات این اسمارت فون جدید باشد.

شیائومی ردمی نوت 5 ای
شیائومی ردمی نوت 5 ای
شیائومی ردمی نوت 5 ای

قلب تپنده‌ای که در دل گوشی شیائومی ردمی نوت 5 ای جای گرفته، چیپست اسنپدراگون 435 کمپانی کوالکام است. این پردازنده که با 10 هسته Cortex-A53 قدرتنمایی می‌کند، باعث شده تا این دستگاه در رنج گوشی‌های تقریبا ارزان قیمت بازار موبایل قرار گیرد.

به لحاظ طراحی این پردازنده با فرآیند ساخت 28 نانومتری که یک لیتوگرافی قدیمی برای ساخت پردازنده‌های مرکزی است، دیده می‌شود؛ بنابراین از لحاظ بهره‌وری و کارایی، پردازنده چندان قدرتمندی نخواهد بود.

شیائومی ردمی نوت 5 ای در سه گزینه رنگی مختلف راهی بازار خواهد شد. طلایی، رز گلد و خاکستری نقره‌ای پلاتینیومی رنگ‌بندی‌های این گوشی هوشمند است. علاوه بر این سه نسخه رنگی مختلف، ردمی نوت 5A شیائومی از نظر فضای ذخیره‌سازی نیز در سه مدل به بازار عرضه خواهد شد.

شیائومی ردمی نوت 5 ای
شیائومی ردمی نوت 5 ای
شیائومی ردمی نوت 5 ای

مدل پایه موبایل جدید شیائومی دارای 2 گیگابایت حافظه رم است که با برچسب قیمتی 89 یورویی دیده می‌شود. یک نسخه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز وجود دارد که با قیمت 114 یورو وارد بازار خواهد شد و مدل سطح بالای آن که به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است، با قیمت 152 یورو معامله خواهد شد. هر سه نسخه از دیروز در بازار موبایل چین عرضه شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید