بخش خودروهای کارکرده رنو در سایت نگین خودرو فعال شد +جزییات

از ابتدای هفته جاری، بخش خودروهای کارکرده نگین خودرو از سوی این شرکت فعالیت خود را آغاز کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، بر اساس اعلام نگین خودرو، در راستای رفاه حال مالکین خودروهای وارداتی رنو و اطمینان بخشی به خریداران محصولات کارکرده رنو در ایران، بخش خودروهای کارکرده رنو در وبسایت نگین خودرو برای خرید محصولات کارکرده نگین خودرو و ارائه پیشنهادهای فروش از سوی مالکین خودروها به‌طور رسمی راه‌اندازی شد.

این وبسایت که بررسی‌های اولیه آن از حدود 6 ماه پیش و با همکاری رنو فرانسه آغاز شده بود، هم‌اکنون به‌عنوان بخشی از وبسایت رسمی نگین خودرو به آدرس www.neginkhodro.com آغاز به کار کرده است و خریداران و فروشندگان محصولات وارداتی رنو می‌توانند از این طریق، با اطمینان و البته به دور از دردسرهای خریدوفروش خودروهای دست‌دوم، نسبت به عرضه خودروها یا خرید آن‌ها اقدام کنند. آنچه هم‌اکنون بر روی وبسایت نگین خودرو در دسترس است فاز نخست این طرح است و به‌صورت محدود اجرا می‌شود تا در آینده در سطحی گسترده‌تر اجرایی شود.

بخش خودروهای کارکرده رنو پلتفرمی است که خریداران خودروهای کارکرده رنو را به فروشندگان این خودروها متصل می‌کند. مزیت بزرگ این طرح آن است که نگین خودرو، مدل‌های عرضه شده را پیش از آنکه برای فروش ارائه دهد به‌طور کامل موردبررسی قرار می‌دهد و تنها در صورتی که سلامت بخش‌های مخالف تایید شود خودرو برای فروش ارائه خواهد شد. در کنار این، در صورتی که خودرو نیاز به بهسازی‌های جزیی در بخش‌های مختلف داشته باشد، نگین خودرو پیش از عرضه خودرو، اصلاحات و سرویس‌های لازم را بر روی خودرو انجام می‌دهد و به این ترتیب خریداران می‌توانند با اطمینان نسبت به‌سلامت بخش‌های مختلف، خودروها را خریداری کنند ضمن آنکه خودروهای عرضه شده با گارانتی نگین خودرو عرضه خواهند شد.

قیمت خودروهای کارکرده درنهایت به‌عنوان پیش‌پرداخت خرید خودرو جدید از نگین خودرو توسط فروشنده منظور خواهد شد و فروشنده خودرو می‌تواند از میان محصولات رنو و با توجه به شرایط متنوع فروش نقدی و اقساطی، خودروی جدید خود را انتخاب کنند.

خودروهای کارکرده پس از اصلاحات لازم و تایید کارشناسان فنی نگین خودرو، در وبسایت این شرکت قرار خواهند گرفت و خریداران می‌توانند از طریق وبسایت نگین خودرو در بخش خودروهای کارکرده لیست خودروهای موجود را بررسی کرده و یا از طریق امکان جستجو، درخواست خرید خود را ثبت کنند تا درنهایت پس از بازدید حضوری از خودروها، نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید