زمان قطعی فروش پژو 301 مشخص شد

ایران خودرو طی بخشنامه‌ای به نمایندگی‌های ایکاپ سراسر کشور، شرایط فروش نقدی خودروی پژو‌ 301 را برای اولین بار اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، گروه خودروسازی ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای، برای اولین بار شرایط فروش نقدی خودروی پژو 301 را اعلام کرد. بدین ترتیب پس از خودروهای پژو 2008 و پژو 508، حالا سومین محصول مشترک ایکاپ که به‌صورت CBU به کشور وارد شده است؛ در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

ایران خودرو با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری مشترک با پژو فرانسه (ایکاپ)، فروش نقدی تعداد محدودی از خودروهای پژو 301 را برای اولین بار از روز سه‌شنبه مورخ ۲۴ مردادماه ۱۳۹۶ آغاز خواهد کرد. این خودرو در رنگ‌های سفید قهوه‌ای بیانکا، مشکی سالید و خاکستری متالیک با موعد تحویل ۱۰ روزه، قابل ثبت‌ نام و خریداری خواهد بود.

 

قیمت تحویل کارخانه این خودرو ۸۳ میلیون و ۸۳۹ هزار تومان است که پس از اضافه شدن مبالغ قانونی و الزامی مازاد، قیمت نهایی قابل پرداخت توسط متقاضیان، معادل ۹۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود. این در حالی است که سال گذشته هاشم یکه‌زارع، مدیرعامل ایران‌خودرو، قیمت پژو 301 را معادل ۵۸میلیون تومان اعلام کرده بود. 

 

این بخشنامه که به نمایندگی‌های ایکاپ در سراسر کشور ارسال شده است، از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۴ مردادماه ۱۳۹۶ فعال خواهد شد. مهلت ثبت‌ نام برای نمایندگی‌های منتخب ایکاپ، حداکثر ۲۴ ساعت است و در صورت تکمیل ظرفیت این خودرو، ظرفیت باقی‌مانده برای دیگر نمایندگی‌ها، از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۵ مردادماه و به مدت ۷۲ ساعت در دسترس قرار خواهد گرفت.

خاطرنشان می‌شود که برای نمایندگی‌های منتخب ایکاپ، سقف ثبت‌ نام حداکثر ۲ دستگاه خودروی پژو 301 در نظر گرفته شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید