پژو 301 خودرویی اقتصادی و اتوماتیک +عکس و مشخصات

بعد از ثبت نام پژو ۲۰۰۸ و عرضه ۵۰۸، طبق برنامه اعلام شده ایکاپ، حال نوبت پژو ۳۰۱ رسیده است؛ خودرویی اقتصادی و اتوماتیک که قرار بود از شهریور سال ۹۶ به بازار ایران بیاید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بعد از ثبت نام پژو ۲۰۰۸ و عرضه ۵۰۸، طبق برنامه اعلام شده ایکاپ، حال نوبت پژو ۳۰۱ رسیده است؛ خودرویی اقتصادی و اتوماتیک که قرار بود از شهریور سال ۹۶ به بازار ایران بیاید.

 با توجه به تصاویر که از محوله های 301 منتشر شده است، به احتمال زیاد ایران خودرو می خواهد سری اول این سدان را به صورت وارداتی عرضه کند.

همچنین رویکرد این شرکت در مورد خودروهای وارداتی پژو خبر از این می دهد که به احتمال زیاد 301 با مدل 2016 به بازار کشور می آید. پیش از این اعلام شده بود که نسخه مونتاژ داخل 301 قیمت کمتر از 65 میلیون تومان را دارد. ولی با توجه به سیاست های جدید ایکاپ احتمالا قیمت این سدان بیش از 70 میلیون تومان تعیین می شود.

این خودرو به موتور 1٫6 لیتری 115 اسب بخار مجهز است و گیربکس شش سرعته اتوماتیک آن بر روی مدل فیس لیفت 2017 نصب شده است. با توجه به اینکه ایران خودرو قصد عرضه 301 را با مدل 2016 و ظاهر قدیمی دارد، به احتمال قوی نسخه های بازار ایران با همان گیربگس 4 دنده اتوماتیک به بازار کشور می آید. مدل فول سفارش چین این سدان اقتصادی به امکاناتی نظیر 4 ایربگ، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی، سیستم تهویه اتوماتیک کروزکنترل و محدود کننده سرعت، نمایشگر، دوربین و سنسور عقب، آینه های تاشو برقی، سنسور نور، سانروف و… مجهز است.

 

دیدگاه تان را بنویسید