با این اپلیکیشن کفش تان را آنلاین آزمایش کنید

یک محقق اسپانیایی اپلیکشینی ساخته که با استفاده از عکس پا به مشتریان آنلاین اجازه می دهد به طور مجازی کفش را آزمایش کنند. این اپلیکیشن برای خرید های آنلاین مناسب است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  یکی از مشکل ترین خرید های آنلاین مربوط به کفش است.  آمار نشان می دهد  از سه جفت کفشی که آنلاین خریده می شود، یک جفت به دلیل اندازه نبودن پس فرستاده می شود.

اکنون یک محقق اسپانیایی روشی برای حل این مشکل یافته است. دکتر خوان کارلوس گونزالس از موسسه بیومکانیکا اسپانیا اپلیکیشنی ساخته که با استفاده از عکس پا به مشتریان اجازه می دهد به طور مجازی کفش را آزمایش کنند!

کافی است فرد قبل از خرید کفش با تلفن هوشمند خود از پایش عکس بگیرد. کاربر برای آزمایش کفش فقط به یک کاغذ A۴ معمولی نیاز دارد. به گفته گونزالس این اپلیکیشن تصایر پای فرد را با مخزن بزرگی از تصاویر سه بعدی پا مقایسه می کند. سپس این تصاویر به سروری ارسال می شود که ساختاری سه بعدی از پا بسازد. طی چند ثانیه مدل سه بعدی از پا ساخته می شود.

جالب آنکه  این اپلیکیشن در تمام تلفن های هوشمند  نصب می شود، بنابراین می توان هر تلفن های هوشمندی را  به یک اسکنر سه بعدی پا تبدیل کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید