رنو مگان Akaju ؛ نسخه لوکس فرانسوی محبوب

اتومبیل لوکس رنو مگان Akaju ، نام نسخه جدید مگان است که تجهیزات خودروهای لوکس بر روی آن سوار شده و با قیمت بیش از 27 هزار یورو به فروش میرسد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هرچند اتومبیل های شرکت رنو در بازارهای جهانی از جمله اروپا وضعیت بسیار خوبی را طی می‌کنند، اما تکمیل موفقیت این خودروساز فرانسوی دارای یک کمبود است: خرید یک برند لوکس

معمولا خودروسازان بزرگ در جهان در کنار برند اصلی اتومبیل های خود، یک برند لوکس را نیز خریداری می‌کنند و اتومبیل های لوکس خود را در قالب آن برند روانه بازار می‌کنند. حال رنو که  صاحب هیچ برند لوکسی نیست، سعی بر آن دارد تا حداقل بتواند خودروهای فیس لیفت لوکس خود را در بازار داخلیشان به فروش برساند.

در همین راستا، به تازگی رنو از یک مدل سفارشی مگان رونمایی کرده است که اینک موفق به دریافت تریم جدید لوکس رنو شده است. رنو مگان Akaju نام کامل این اتومبیل لوکس است که جایگاه آن چیزی بین Limited و GT قرار خواهد گرفت.

امکانات رنو مگان Akaju

پایه تریم آن برای طراحی، تریم اینتنس بوده است که می‌توان امضای آن را در تمامی جزئیاتی که در اتومبیل های لوکس جهان مشاهده می شود را دید.

رنو مگان Akaju

 
 
 

از جمله جزئیات تریم اینتنس می‌توان به رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی، شیشه‌های پشتی تیره، چرم دوزی قهوره‌ای / مشکی، تریم آلومینیومی برس خورده، صندلی‌های جلو مجهز به سیستم گرم شونده همراه با قابلیت ماساژ مخصوص راننده، سیستم صوتی قدرتمند Bose، نمایشگر HeadUp و همچنین سیستم اطلاع رسانی / سرگرمی R-Link2 همراه با یک نمایشگر 8.7 اینچی لمسی اشاره کرد.

قیمت رنو مگان Akaju

البته برخی از تجهیزات نظیر کروز کنترل تطبقی، سیستم دستیار پارک و همچنین سانروف در مدل پایه این اتومبیل موجود نیستند و برای داشتن آن‌ها باید مبلغ اضافی را بپردازید. همچنین مشتریان می‌توانند از بین 4 ترکیب قوای محرکه متفاوت، یک مدل را بسته به نیاز خود خریداری کنند. قیمت رنو مگان Akaju همراه با احتساب مالیات اروپا از 27 هزار و 600 یورو آغاز خواهد شد که می‌تواند آن را در رده محصولاتی همچون آئودی A3 و مرسدس بنز ای کلاس قرار دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید