قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی هیوندای کرمان موتور

به دنبال قیمت گذاری چهار خودروی هیوندای مدل ۲۰۱۷ از سوی کرمان موتور، شرایط و نحوه فروش این خودروها به صورت رسمی اطلاع‌رسانی شد و از ۲۲ خرداد ماه جاری در شبکه فروش این شرکت ثبت‌نام آغاز می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بنابر اعلام شرکتکرمان موتور، چهار خودرو هیوندای سانتافه، توسان، سوناتا و النترا مدل ۲۰۱۷ قیمت‌گذاری شد و این خودروها به صورت نقدی، پیش‌فروش و اقساطی عرضه می‌شوند.

خودرو شاسی بلند "سانتافه" ۲۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، "توسان" ۱۹۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، "سوناتا" ۱۹۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و خودروی "النترا" ۱۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و این قیمت شامل همه وجوه پرداختی مشتریان در انتهای فرآیند شماره‌گذاری این محصولات است.

همه این چهار خودرو هیوندای با امکانات و تجهیزات کامل Full و در بازه زمانی ۲۲ تا ۳۱ خردادماه جاری به بازار عرضه می‌شوند.

همچنین امکان خرید و تحویل یک ماهه برای هر چهار خودرو جدید هیوندای کرمان موتور فراهم شده، در پیش فروش این خودروها زمان‌های تحویل شهریور، مهر و آبان ماه امسال پیش‌بینی شده است. فروش اقساطی نیز برای سه خودرو سانتافه، توسان و سوناتا با زمان تحویل یک ماهه فراهم است.

علاقه‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات فروش خودروهای هیوندای کرمان موتور می‌توانند به نمایندگی‌های برند هیوندا این شرکت خودروسازی در سراسر کشور و یا به وب‌سایت کرمان موتور و کانال رسمی تلگرام این شرکت مراجعه کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید