زمان فروش جهانی گوشی های هوشمند نوکیا اعلام شد

سرانجام شرکت HMD Global زمان فروش جهانی گوشی های هوشمند نوکیا 3 ، نوکیا 5 و نوکیا 6 را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بنابراین فروش آنها دیگر محدود به چین نخواهد بود و در آینده‌ای نزدیک تمامی طرفداران نوکیا در سراسر جهان می‌توانند گوشی های اندرویدی نوکیا را خریداری کنند.

ما 100 درصد مطمئنیم که طرفداران نوکیا مشتاقانه در انتظار روزی هستند که بتوانند گوشی های هوشمند نوکیا رونمایی شده در اوایل سال جاری توسط شرکت HMD Global را در دست گیرند. اگر چه این کمپانی فنلاندی رسما اعلام کرده بود گوشی های نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 در سه ماهه دوم سال به فروش خواهند رسید، اما فردا وارد سه ماهه سوم سال 2017 می‌شویم و هنوز هیچ خبری از گوشی های اندرویدی مذکور نیست.

بسیاری از مشتریان پر و پاقرص از دو کمپانی HMD و نوکیا بارها این سوال را پرسیده‌اند که زمان فروش جهانی گوشی های هوشمند نوکیا معرفی شده در کنگره جهانی موبایل امسال کی خواهد بود؛ اما آن‌ها تا شب گذشته هیچ پاسخ قطعی را دریافت نکرده بودند.

زمان فروش جهانی گوشی های هوشمند نوکیا نسبت به وعده HMD، چند روز به تاخیر افتاد

ظاهرا کمپانی HMD در نظر دارد گوشی های هوشمند برند نوکیا را طی روزهای آینده، حداکثر تا اواخر ماه ژوئن روانه بازار کند. اما خوشبختانه این بار دیگر خبری از فروش در چند کشور مشخص نخواهد بود و باید در انتظار فروش جهانی گوشی های هوشمند نوکیا 3 ، نوکیا 5 و نوکیا 6 در سراسر جهان باشیم. به نقل از نوکیا موبایل، تمامی گوشی های مذکور تا پیش از پایان ماه ژوئن در قفسه‌ی فروشگاه‌های موبایل تمامی کشورهای جهان خواهند بود. اگر به خاطر داشته باشید فوریه گذشته کمپانی اچ ام دی گلوبال از 4 گوشی هوشمند با برند معتبر و نام آشنای Nokia رونمایی کرده بود و آن‌ها تنها در چند کشور خاص در دسترس کاربران قرار گرفته بودند. گفتنیست که نوکیا 3 از یک نمایشگر 5 اینچی، نوکیا 5 از یک نمایشگر 5.3 اینچی و نوکیا 6 از یک نمایشگر 5.5 اینچی برخوردار هستند.

حال به نظرم می‌رسد اچ ام دی موفق شده خرده فروشانی را از سراسر جهان بیابد تا با امضای همکاری چند جانبه با آن‌ها، کاربران علاقه‌مند به برند نوکیا را قادر به خرید گوشی های جدید این برند، این بار با سیستم عامل اندروید و رده های سخت افزاری متفاوت خریداری کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید