تصویری از گوشی مجهز به دو نمایشگر سامسونگ لو رفت

تصویری از گوشی‌ هوشمند مجهز به دو نمایشگر سامسونگ با شناسه‌ی مدل SM-G9298 فاش شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تصویری از گوشی جدید کمپانی سامسونگ منتشر شده است که از دو نمایشگر بهره می‌برد. بر اساس این تصویر، محصول مورد نظر سیاه‌رنگ است و یک صفحه‌نمایش خمیده دارد که در حاشیه‌ی بالای این نمایشگر، برند سامسونگ درج شده است.

منبع هلندی منتشرکننده‌ی این عکس مدعی است که گوشی مورد اشاره اخیرا توسط اتحاد وای‌فای و کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده‌ی آمریکا (FCC) تأیید شده و نام نهایی این محصول احتمالا گلکسی ایکس خواهد بود. علاوه بر این، گفته‌ می‌شود SM-G9298 از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ بهره خواهد برد و از فناوری شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. منبع این خبر همچنین اعلام کرده است که سامسونگ قصد دارد این گوشی‌ را به‌عنوان جایگزین مناسب پرچم‌داران اندروید خود معرفی کند. با توجه به اینکه امسال تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ جایگزین اسنپدراگون ۸۲۱ شده است، گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس نیز از این چیپ‌ست جدید برخوردارند؛ با این حال هنوز دقیقا مشخص نیست که آیا گلکسی ایکس با پردازنده‌ی سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه خواهد شد یا اولین گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به نمایشگر تاشو، یعنی SM-G9298 با نام تجاری دیگری رونمایی می‌شود.

بر اساس اطلاعاتی که از تأییدیه‌ی اتحاد وای‌فای از گوشی‌ مذکور به دست آمده است، این محصول سیستم‌عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو را اجرا خواهد کرد و به همین دلیل احتمال دارد این مدل تست‌شده فقط یک نمونه‌ی اولیه باشد که هنوز وارد مرحله‌ی تولید انبوه نشده است. منابع نزدیک به سامسونگ اعلام کرده‌اند که این کمپانی قصد دارد حدود ۲ تا ۳ هزار نمونه‌ی اولیه از گلکسی ایکس تولید کند تا بدین طریق بهترین طراحی ممکن برای این دستگاه انتخاب شود؛ به همین دلیل انتظار می‌رود این محصول اواخر سال جاری یا اوایل سال ۲۰۱۸ رسما رونمایی شود. با توجه به آنچه گفته شد، احتمال دارد تصویر منتشرشده مربوط به یکی از نمونه‌های آزمایشی گلکسی ایکس باشد. از سوی دیگر شناسه‌ی مدل این دستگاه نشان از این دارد که شاید این گوشی جایگزینی برای SM-G9098 باشد. برای یادآوری باید اعلام کنیم که SM-G9098 در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و اساسا یک گوشی هوشمند تاشو بود که از دو صفحه‌نمایش بهره می‌برد. با توجه به شایعات و گزارش‌های اخیر، مدل جدید محصول مذکور به‌صورت عمودی تا خواهد شد و به همین دلیل طراحی این گوشی نسبت به SM-G9098 چالش‌های بیشتری برای سامسونگ ایجاد کرده است. انتظار می‌رود گلکسی ایکس جدید از دو نمایشگر یکسان و مشابه در بخش پشتی و جلویی بهره ببرد.

با در نظر گرفتن این موضوع که گوشی‌ هوشمند SM-G9298 قبلا از رگولاتوری آمریکا و آژانس‌های استاندارد، تأییدیه‌های لازم را دریافت کرده است؛ شاید به‌زودی و در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از این محصول باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید