۸ برنامه پولی آیفون که به مدت محدود رایگان شده‌اند + لینک دانلود

این هفته نیز چند اپلیکیشن پولی آیفون را که به مدت محدود رایگان شده‌اند، برای شما آماده کرده‌ایم تا در صورت تمایل، قادر به دانلود رایگان آن‌ها باشید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دقت داشته باشید که تمام این اپلیکیشن‌ها به مدت «نامشخص» رایگان شده‌اند؛ بنابراین بهتر است قبل از اینکه دوباره به حالت پولی تبدیل شوند، هرچه سریع‌تر برای دانلود آن‌ها اقدام کنید.

Tube for YouTube (با قیمت ۰.۹۹ دلار)

http://cdn01.zoomit.ir/2017/2/65cdaae0-88fb-400e-bdb0-295d5f3b3754.jpg

Tube for YouTube اپلیکیشنی برای مشاهده‌ی ویدیوهای یوتیوب است که با ارائه‌ی محیط و امکاناتی متفاوت، سعی در جلب توجه کاربران دارد. در این برنامه می‌توانید هم‌زمان با آنکه ویدیوی مورد نظرتان را در سایز بزرگ مشاهده می‌کنید، به‌ مرور پلی لیست‌های پیشنهادی نیز بپردازید. در صورت عدم نیاز به پلی لیست پیشنهادی، می‌توانید با لمس ویدیو، پخش آن را به حالت فول اسکرین تبدیل کنید. تفاوت دیگر در بخش جستجو است؛ به‌طوری که می‌توانید با استفاده از فیلترها و امکاناتی که در این بخش تعبیه شده است، جستجوی دقیق‌تری انجام دهید. تفاوت سوم و مهم برنامه وجود لیست علاقه‌مندی و تماشا در آینده است که به کمک آن‌ها می‌توانید ویدیوهایی که برایتان جالب است یا قصد تماشای آن‌ها در زمانی دیگر دارید، دسته‌بندی کنید تا در آینده دسترسی راحت‌تری به آن‌ها داشته باشید. Tube for YouTube از امکان اتصال اکانت به یوتیوب نیز برخوردار است و می‌توانید با وارد کردن اطلاعات اکانت خود در آن، به کانال‌ها یا کاربرهایی که مشترک آن‌ها شده‌اید، دسترسی داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

FaceFusion (قیمت ۰.۹۹ دلار)

http://cdn01.zoomit.ir/2017/2/bc733386-6f23-43b7-9326-ec67bde28fad.jpg

FaceFusion یکی دیگر از اپلیکیشن‌های سرگرم‌کننده‌ی آیفون است که با ایده‌ای جذاب و البته اجرای بسیار حرفه‌ای آن ایده، توانسته اپلیکیشن بسیار جالبی به وجود بیاورد که شاید پیش از این نمونه‌ی آن را تنها در کامپیوتر دیده بودیم. در FaceFusion شما می‌توانید با مشخص کردن ۲ چهره‌ی متفاوت و انجام تنظیمات لازم، آن‌ها را با هم ترکیب کنید و چهره‌ی جدیدی به وجود بیاورید که به هر دو چهره‌ی قبلی شباهت داشته باشد. اگر دوست دارید خودتان را به بازیگر موردعلاقه‌تان شبیه کنید یا حتی در ایده‌ای فانتزی با ترکیب صورت خود و شریک زندگی‌تان صورت احتمالی فرزند خود را ببینید، می‌توانید FaceFusion را که در حال حاضر رایگان شده است، دانلود و امتحان کنید. توصیه شده است که برای رسیدن به نتایج بهتر، حتما از عکس‌های استانداردی استفاده کنید که در آن‌ها، صورت اشخاص به شکل مستقیم رو به دوربین است. امکان ذخیره‌ی آفلاین عکس نهایی، یا اشتراک‌گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی نیز در برنامه گنجانده شده است. این اپلیکیشن ۴۰ مگابایت حجم دارد و برای اجرا به نسخه‌ی ۶ یا بالاتر آی‌او‌اس نیاز خواهد داشت.

دانلود اپلیکیشن
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

AllPass Pro (قیمت ۲.۹۹ دلار)

http://cdn01.zoomit.ir/2017/2/cd3a87cd-5b45-4bc5-b5f2-2e250cc0ce42.jpg

AllPass Pro اپلیکیشنی بسیار مفید و کاربردی برای ذخیره‌ی رمزهای عبور شما است که با محیطی بسیار جذاب و امنیتی بسیار بالا طراحی و منتشر شده است. این اپ که با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، در حال حاضر رایگان است. در AllPass Pro شما می‌توانید به‌صورت دسته‌بندی‌شده اطلاعات شخصی خود را وارد کنید و به لطف رمزگذاری قدرتمند آن، از امنیت اطلاعات خود مطمئن باشید. محدودیتی در تعداد رمزهای وارده وجود ندارد و اطلاعات شما به‌صورت خودکار با iCloud سینک خواهد شد. این اپلیکیشن ۶ مگابایت حجم دارد و برای اجرا به نسخه‌ی ۷ یا بالاتر آی‌او‌اس نیاز خواهد داشت.

دانلود اپلیکیشن
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Epica Pro (قیمت ۱.۹۹ دلار)

http://cdn01.zoomit.ir/2017/2/8dc3b58f-3bfc-4fff-99e3-7c7c2c6d97d5.jpg

Epica Pro برنامه‌ای بسیار جالب برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده جذاب و خلاقانه‌ای ثبت کنید. کافی است به اسکرین شات بالا نگاه کنید تا قابلیت‌ها و افکت‌هایی را که در این برنامه به آن‌ها دسترسی خواهید داشت، مشاهده کنید. اگر از عکاسی ساده یا حتی از فیلترهای یکنواخت شده‌ای که در MSQRD یا‌... وجود دارد، خسته شده‌اید؛ می‌توانید با Epica Pro روح تازه‌ای به عکس‌های خود ببخشید و با کمی خلاقیت، آثار بسیار جالب توجهی به وجود بیاورید. از آنجایی که این نسخه‌ی پولی برنامه است، شاهد هیچ‌گونه تگ یا تبلیغاتی روی نتیجه‌ی خروجی کار نخواهید بود و افکت‌ها و ژست‌های برنامه به‌صورت کامل آزاد و قابل استفاده خواهند بود. همین حالا این برنامه را دانلود کنید تا به افکت‌های جذابی همچون فیلتر هیولا، فانتزی، سرگرم‌کننده، تعطیلات، سحر و جادو، ریش، حیوانات، مسافرت، بال، شیطان، آرایش مو و‌... دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن ۲۸ مگابایت حجم دارد و برای اجرا به نسخه‌ی ۷ یا بالاتر آی‌او‌اس نیاز خواهد داشت.

دانلود اپلیکیشن
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Search Ace (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

http://cdn01.zoomit.ir/2017/2/815d27ac-525a-4499-ad9d-f94b6480c7ab.jpg

Search Ace اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که هدف و کاربرد ساده‌ای دارد. وظیفه‌ی این اپ انجام جستجوهای اینترنتی و سازمان‌دهی وب‌سایت‌های مورد علاقه‌ی شما است. این برنامه به‌نوعی برای کاربرانی منتشر شده است که روزانه به تعداد زیادی وب‌سایت‌ سر می‌زنند؛ از همین رو اگر حداکثر تعداد وب‌سایت‌هایی که در روز به آن‌ها سر می‌زنید ۳ یا ۴ عدد است، احتمالا Search Ace کاربرد چندانی برای شما نخواهد داشت. کارکرد این برنامه به این شکل است که علاوه بر امکان جستجوی آنلاین، وب‌سایت‌هایی را که به آن‌ها سر می‌زنید نیز در خود ثبت می‌کند و با تایپ کردن تنها بخشی از نام یک وب‌سایت یا حتی Keyword که مربوط به وب‌سایت مورد نظر باشد، لیست بلندوب‌سایت‌های شما را فیلتر می‌کند تا به لطف خلوت شدن لیست، وب‌سایت مورد نظر خود را سریع پیدا و به آن مراجعه کنید. درواقع بهتر است بگوییم Search Ace بیشتر از آن‌که یک اپلیکیشن کاربردی باشد، تنها یک برنامه کمکی و تسریع‌کننده برای کاربران حرفه‌ای است.

دانلود اپلیکیشن
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

PhoneBook Pro (قیمت ۱.۹۹ دلار)

http://cdn01.zoomit.ir/2017/2/ac6a8431-4a0f-47a4-bc8f-92553d4af59d.jpg

PhoneBook Pro اپلیکیشنی بسیار زیبا برای مدیریت مخاطبان گوشی است که این امکان را با امکاناتی فراوان و کاربردی در محیطی چشم‌نواز در اختیار شما خواهد گذاشت. در این برنامه شما به امکاناتی همچون حذف مخاطبانی که بیش از یک بار در گوشی ذخیره شده‌اند، امکان ارسال گروهی پیام و ایمیل به چند مخاطب به‌صورت یکجا، امکان بوکمارک کردن برخی شماره‌های مهم و پراستفاده، گروه‌بندی مخاطبان در دسته‌هایی همچون دوستان/همکاران و‌...، امکان Merge یا ترکیب کردن چند مخاطب در یک آیتم واحد و‌... دسترسی خواهید داشت. پشتیبان گیری و بازیابی مخاطبین نیز از کاربردهای دیگر این برنامه به‌حساب می‌آید. این اپلیکیشن ۶ مگابایت حجم دارد و برای اجرا به نسخه‌ی ۷ یا بالاتر آی‌او‌اس نیاز خواهد داشت.

دانلود اپلیکیشن
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Studio Music Player (قیمت ۴۹.۹۹ دلار)

http://cdn01.zoomit.ir/2017/2/61875769-f15b-43f4-8088-fa7d6ee28564.jpg

Studio Music Player گران‌ترین اپلیکیشن موجود در این لیست است که با قیمت بسیار گران ۴۹.۹۹ دلار عرضه‌ می‌شود و هم‌اکنون برای مدت محدودی رایگان شده است. این برنامه یک موزیک پلیر حرفه‌ای برای آی‌او‌اس است که با پشتیبانی از اکولایزر ۴۸-باند به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شده است، از جمله افرادی که تخصصی موسیقی را دنبال می‌کنند. وجود این اکولایزر باعث خواهد شد موزیک مورد نظر را آن‌طور که دوست دارید، بشنوید. اگر به دنبال Bass بالاتری هستید یا‌... می‌توانید با دست‌کاری این اکولایزر، به نتیجه‌ی دلخواه خود برسید. Studio Music Player از نمایش ترانه ها نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید هم‌زمان با گوش دادن موسیقی مورد علاقه‌ی خود، متن ترانه آن را نیز مشاهده کنید. سازندگان برنامه ادعا کرده‌اند که با بهینه‌سازی نرم‌افزار توانسته‌اند مصرف باتری آن را به کمترین میزان ممکن برسانند تا شما بتوانید ساعات بیشتری به موسیقی باکیفیت گوش دهید. قابلیت شخصی‌سازی برنامه از جمله رنگ محیط یا پوسته‌ی شب نیز در برنامه گنجانده شده است. برای دانلود این برنامه که با حجم ۲۰ مگابایت منتشر شده است و برای اجرا به نسخه‌ی ۸ یا بالاتر آی‌او‌اس نیاز دارد، از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن
اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

 

TopScanner : PDF Scanner App (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

http://cdn01.zoomit.ir/2017/2/574d0626-95dd-4d12-8910-a8841b7eade1.jpg

TopScanner برنامه‌ای برای تبدیل گوشی به یک اسکنر حرفه است که توسط آن و دوربین گوشی می‌توانید از فایل‌های مهم خود نسخه‌ی اسکن شده تهیه کنید. شیوه‌ی کار این برنامه نیز مانند برنامه‌های مشابه است و کافی است از عکس یا کاغذ مورد نظر خود عکس‌برداری کنید و باقی کار را به TopScanner بسپارید. این برنامه به‌صورت خودکار بخش‌های اضافه را حذف می‌کند و با دست‌کاری زاویه‌ی تصویر، کاغذ موجود در عکس را مانند یک فایل اسکن شده‌ی تمیز و منظم به شما تحویل می‌دهد؛ به‌طوری که به‌سختی متوجه تفاوت آن با یک اسکن واقعی خواهید شد. همچنین این برنامه قادر است فایل اسکن شده را به‌صورت PDF ذخیره کند. شما می‌توانید با عکس‌برداری از چند جزوه، فایل خروجی را به‌صورت PDF ذخیره و به‌سادگی از آن استفاده کنید. مطمئنا برای شما نیز لذت‌بخش خواهد بود که از وایت بورد کلاس خود عکس بگیرید و آن را به‌صورت PDF در رایانه‌ی شخصی خود مطالعه کنید.

دانلود اپلیکیشن

دیدگاه تان را بنویسید