OnePlus 5 تابستان معرفی می شود!

کمپانی چینی وان‌پلاس رسما تایید کرده که از پرچمدار جدیدش با نام وان‌پلاس 5 در تابستان امسال رونمایی می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، وان‌پلاس رسما تایید کرد که پرچمدار جدیدش تابستان سال جاری معرفی می‌شود. وان‌پلاس ۵ نام جانشین وان‌پلاس ۳ و ۳تی است که سال گذشته معرفی شدند. هنوز اطلاعات کمی در مورد این گوشی منتشر شده اما تا اینجا اطمینان داریم که وان‌پلاس ۵ به دوربین دوگانه و مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی مجهز خواهد بود.

احتمالا تعجب کرده‌اید که چرا وان‌پلاس از عدد ۴ در نامگذاری پرچمدار جدیدش استفاده نکرده؛ دلیل آن به خوش‌یمن نبودن عدد ۴ در فرهنگ چینی برمی‌گردد. هرچند که وان‌پلاس ۵، پنجمین نسل گوشی‌های وان‌پلاس به‌شمار می‌رود اما ظاهرا این روند تاثیری در نامگذاری آن نداشته است. یکی از دلایلی که وان‌پلاس برای قرار دادن عدد ۵ در نام این گوشی ذکر کرده به شماره پیراهن یکی از بازیکنان قدیمی لیگ NBA امریکا مربوط می‌شود. Robert Horry در بین کارمندان دفتر مرکزی وان‌پلاس در شهر شنژن چین طرفداران زیادی دارد و دو پوستر بزرگ از وی نیز در آنجا نصب شده است. 

وان‌پلاس شهرت خود را از ساخت گوشی‌هایی با کیفیت، قدرتمند به‌دست آورد و قیمت مقرون به‌صرفه آنها رقبایی همچون اپل، سامسونگ و گوگل را به چالش کشید. دو گوشی OnePlus 3 و 3T محصولات موفقی بودند که سال گذشته روانه بازار جهانی شدند و امسال OnePlus 5 راه آنها را ادامه می‌دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید