نمونه عکس های گرفته شده توسط دوربین وان پلاس 5

به تازگی 4 عکس منتشر شده که گفته می شود توسط اسمارت فون رونمایی نشده وان پلاس 5 گرفته شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، به خاطر داشته باشید که بر  اساس اطلاعات، این تصاویر با استفاده از دستگاهی با شماره مدل A5000 گرفته شده اند، که با شماره مدل گوشی های قبلی کمپانی وان پلاس مطابقت دارد. بعنوان مثال، وان پلاس 3 از شماره مدل A3000 برخوردار بود. بعلاوه، طول و عرض جغرافیایی ثبت شده در اطلاعات EXIF نشان می دهد که عکس ها در شهر شنزن چین گرفته شده که با محل استقرار کمپانی وان پلاس همخوانی دارد.


اگر به تصویر دوم نگاه کنید، ماتی آن وجود دوربین دوال بر روی این گوشی را تایید می کند. یک کارشناس عکاسی اظهار کرده است که با در نظر گرفتن این عکس ها و اطلاعات همراه آن می توان گفت که اسمارت فون بعدی وان پلاس از دوربین دوال 16 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. او می گوید که یکی از سنسورها قابلیت ثبت تصاویر زاویه باز را دارد تا ثبت جزییات با عمق بیشتر را ممکن سازد.

 


گفته می شود وان پلاس 5 از نمایشگر امولد 5.5 اینچی با رزولوشن 1080x1920 برخوردار است. تراشه اسنپدراگون 835 با پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 540 نیز در دل این گوشی جای گرفته اند. وان پلاس 5 به 8 گیگ رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. باتری این اسمارت فون 4000 میلی آمپر ساعتی است و سیستم عامل اندروید 7.1.1 نیز بطور پیش فرض بر روی آن نصب است.

 


باید خاطر نشان کنیم که اطلاعات EXIF می تواند جعلی باشد. بعلاوه، به خاطر داشته باشید که انتساب این عکس ها به وان پلاس 5 فعلا در حد شایعه مورد قبول هستند.

 

وان پلاس

 

 

وان پلاس

 

 

وان پلاس

 

 

وان پلاس

 

 

وان پلاس

 

دیدگاه تان را بنویسید