نمایشگرهایی مجهز به چهار لبه منحنی در تلویزیون های الجی و سامسونگ

تکنولوژی نمایشگرها در طی سال های اخیر، دستخوش تغییرات زیادی شد و در این بین، شرکت های سامسونگ و ال جی به عنوان پیشگامان این عرصه، نقش تاثیرگذاری را در این پیشرفت ایفا کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، همانطور که می دانید امسال سامسونگ، اسمارت فون گلکسی اس 8 خود را با طراحی پنل جلویی متفاوتی روانه بازار کرد و توانست به لطف زیبایی خیره کننده نمایشگر این گوشی، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی های هوشمند را به خود جلب کند. 

 

حال خبرهای رسیده از وب سایت‌های کره ای حاکی از این است که این شرکت، موفق به تولید نسل جدیدی از نمایشگر شده که چهار لبه آن به صورت منحنی طراحی شده است. البته در کنار سامسونگ، مهندسان شرکت ال جی نیز در حال کار بر روی این پنل های نمایشگر هستند و به زودی، خبرهای رسمی آن در فضای وب منتشر خواهد شد.

 

در واقع، نمایشگرهایی که هم اکنون توسط این دو شرکت در حال توسعه هستند، در صورت ورود به بازار، صنعت تولید گوشی های هوشمند را متحول خواهند کرد به طوری که در آینده ای نه چندان دور شاهد عرضه اسمارت فون هایی خواهیم بود که علاوه بر لبه های کناری، در قسمت های بالا و پایین نمایشگر نیز منحنی و یا خمیده خواهند بود.

 

بدین ترتیب، رویای سازندگان گوشی های هوشمند برای تولید اسمارت فون هایی بدون حاشیه صفحه نمایش و نسبت بدنه به نمایشگر تقریباً 98 درصدی به واقعیت تبدیل خواهد شد. همچنین، شرکت ها می توانند بدون اضافه کردن اندازه دستگاه، از خود نمایشگر حداکثر استفاده را ببرند. کاری که سامسونگ در گلکسی اس 8 و با استفاده از نمایشگرهای Infinity Display انجام داده است.

 

البته هنوز این تکنولوژی در مراحل آغازین توسعه خود گام بر می دارد و قطعاً برای نهایی شدن و استفاده از گوشی های هوشمند، نیاز به زمان بیشتری دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید