هرآنچه باید در مورد گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن بدانید

نسخه «Microsoft Edition» یکی از نسخه‌های ویژه Galaxy S8 است که به همراه پک نرم‌افزاری مایکروسافت عرضه می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، چند روز بعد از رونمایی از گلکسی اس 8، کمپانی سامسونگ از نسخه «Microsoft Edition» آن نیز رونمایی کرد. اما نسخه مایکروسافت ادیشن با نمونه‌های معمولی اس 8 چه تفاوت‌هایی دارد؟ در این پست از وب‌سایت جی اس ام می‌خواهیم به این سوالات پاسخ دهیم.

نمونه‌های «Microsoft Edition» گلکسی اس 8 توسط خود مایکروسافت و در کشور ایالات متحده آمریکا به فروش خواهند رسید. هرچند که هنوز کمپانی مایکروسافت هیچ‌گونه بیانیه رسمی را در مورد فروش نسخه ویژه اس 8 منتشر نکرده و در این باره هنوز ابهامات زیادی باقی است. در ادامه به سوالات رایج در مورد نسخه مایکروسافت ادیشن گوشی اس 8 پاسخ خواهیم داد.

نسخه Microsoft Edition اس 8 چیست؟

نسخه «Microsoft Edition» اس 8 دقیقا همان S8 معمولی است که از بازار خریداری می‌کنید و فقط برخی تفاوت‌های جزئی در آن وجود دارد. نسخه «Microsoft Edition تنها در فروشگاه‌های فیزیکی مایکروسافت در کشور آمریکا عرضه خواهد شد. کسانی که این نسخه ویژه از گلکسی اس 88 را خریداری خواهند کرد، می‌توانند اپلیکیشن‌های اندروید مایکروسافت را روی دستگاه خود داشته باشند و تنها تفاوت اس 88 با نسخه مایکروسافت ادیشن نیز همین است! خود مایکروسافت نیز اعلام کرده است که سخت‌افزار و نرم‌افزار نسخه «Microsoft Edition» هیچ فرقی با نمونه‌های معمولی نخواهد داشت.

آیا خرید نسخه Microsoft Edition ضرورتی دارد؟

اولین نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که نسخه Microsoft Edition اس 8 هیچ‌وقت در ایران عرضه نخواهد شد! اما اگر به هر دلیلی قصد دارید این نسخه ویژه از گلکسی اس 88 را خریداری کنید، باید بگوییم که خرید این نسخه چندان هم ضرورتی ندارد. همانطور که در بالا هم گفتم، تنها تفاوت اس 8 عرضه شده توسط مایکروسافت در زمینه نرم‌افزاری خواهد بود.

نرم‌افزارهایی که روی اس 8 مایکروسافت عرضه می‌شوند، به راحتی در گوگل پلی قابل دانلود هستند. همچنین اپراتور AT&T بصورت انحصاری این نسخه از گلکسی اس 8 را در آمریکا عرضه خواهد کرد. اما اگر طرفدار مایکروسافت هستید و می‌خواهید از این کمپانی حمایت کنید، نسخه Microsoft Editionاس 8 می‌تواند یکی از گزینه‌های خرید پیش‌روی شما باشد. زیرا درصدی از فروش هر گوشی اس 88 نیز به مایکروسافت خواهد رسید.

نسخه Microsoft Edition در چه سایزهایی عرضه می‌شود؟

براساس خبرهای منتشر شده، کمپانی مایکروسافت برنامه دارد تا اس 8 اختصاصی خود را در دو سایز معمولی (هم‌اندازه با S8) و نسخه «پلاس» روانه بازار کند. بنابراین در زمینه سایز نیز، نمونه‌های مایکروسافت ادیشن اس 8 هیچ تفاوتی با نمونه‌های معمولی نخواهند داشت. همچنین این گوشی‌ها رنگ‌بندی متنوع نخواهند داشت و فقط با رنگ مشکی عرضه خواهند شد.

قیمت نسخه Microsoft Edition چقدر است؟

قیمت اس 8 اختصاصی مایکروسافت با باندل اپراتور AT&T هیچ تفاوتی با نسخه‌های معمولی نخواهد داشت و نسخه 64 گیگ آن با قیمت 749.99 دلار عرضه می‌شود. نسخه 8 پلاس با ظرفیت 64 گیگ نیز 849.999 دلار قیمت‌گذاری شده است. در مورد زمان عرضه هم گفته شده است که احتمالا از روز 21 آوریل 2017 مشتریان می‌توانند این گوشی‌ها را از فروشگاه‌های فیزیکی مایکروسافت در آمریکا خریداری کنند. همچنین امکان پیش خرید این محصولات نیز فراهم است.

آیا نرم‌افزارهای مایکروسافت روی گلکسی اس 8 بصورت از پیش نصب شده خواهند بود؟

تاکنون خبرهای ضد و نقیضی در این مورد منتشر شده است. از آنجایی که گوشی‌های اس 8 بصورت پیش‌فرض از نرم‌افزارهای آفیس مایکروسافت استفاده می‌کنند، به نظر نمی‌رسد که نرم‌افزارهای قرار گرفته روی نسخه Microsoft Edition نیز بصورت از قبل نصب شده باشند.

به گفته مایکروسافت، در موقع خرید نسخه مایکروسافت ادیشن اس 8، مسئولان فروشگاه‌های فیزیکی به مشتریان کمک خواهند کرد تا نرم‌افرارهای این کمپانی را روی دستگاه خود نصب کنند. البته براساس آخرین اخبار منتشر شده، تاکنون هیچ کدام از نسخه مایکروسافت ادیشن اس 8 به فروش نرفته‌ است و باید منتظر بود و دید چه سرنوشتی در انتظار این نسخه از گلکسی اس 8 خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید