نا امیدی طرفداران اپل از تازه ترین تصویر لو رفته از آیفون 8!

امروز در خبرها تصویری جدید مربوط به طرح شماتیک از آیفون 8 را به شما نشان دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اکنون از نظر بسیاری از کاربران و طرفداران شرکت اپل، این طرح هیچگونه جذابیتی ندارد و در صورتی که واقعیت داشته باشد، آن ها تمایلی به خرید آیفون 8 نخواهند داشت. 

 

نسل بعدی آیفون که آیفون 8 نام دارد مانند هرسال می بایست طی مراسمی در ماه سپتامبر معرفی شود و معمولاً یک ماه بعد یا حتی زودتر به صورت رسمی به بازار عرضه شود. این بار به نظر پرچم دار اپل قرار است با کمی تاخیر معرفی شود، چرا که برخی از قطعات فنی این محصول هنوز به مرحله تولید نرسیده و شرکت های همکار اپل در ساخت این قطعات با مشکل روبه رو شده اند. بر اساس گزارشات جدید، اپل اکنون با دو گزینه مواجه است: یا باید آیفون بعدی را با تاخیر رونمایی کند و یا این که از آن فناوری ها یا قطعات مورد نظرش بگذرد. احتمالاً برای اولین بار، هواداران وفادار اپل ترجیح می دهند که آیفون 8 دیرتر از موعد معرفی شود و کوپرتینویی ها چندان عجله ای برای معرفی آن نداشته باشند. دلیل این امر هم دقیقاً به طرح شماتیک لو رفته از پرچم دار بعدی اپل برمی گردد که باعث شده علاقه مندان به گوشی های اپل بسیار نا امید شوند.

 

 

شماتیک

 

 

همان طور که در تصویر بالا مشخص است، این طرح بسیار به شبیه به گوشی آیفون 5 است که البته از آن بزرگ تر و تخت تر است و یک حفره بزرگ هم در زیر لوگوی آن مشاهده می شود. این در حالیست که آیفون 8 قرار بود اولین گوشی اپل باشد که مجهز به فناوری جدید است. این حفره احتمالاً محل جدید قرارگیری اسکنر اثرانگشت برای تاچ آیدی است. اپل سال هاست که سعی دارد این سنسور را در زیر نمایشگر آیفون تعبیه کند و برای این منظور کارهای زیادی انجام داده است. اما به نظر فعلاً نتوانسته تولید آن را به نقطه ای برساند که به مرحله تولید انبوه برسد.

 

با این حال خیلی ها بر این عقیده اند که این تصویر واقعیت ندارد و آیفون 8 ظاهری بسیار متفاوت خواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید