افشای طرح نهایی آیفون 8 توسط یک کارمند فاکسکان + تصاویر

امروز بالاخره تصاویر لو رفته ای که طراحی آیفون بعدی را نمایش می دهند در مقابل چشمان مان قرار دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، این تصاویر مشابه آیفون 4 بازطراحی شده هستند که استیو جابز آن را با "دوربین قدیمی و زیبای لایکا" مقایسه کرده بود. دقیقا هفت سال پیش در چنین روزی، یک آیفون 4 در کافه ای در سن خوزه یافت شد و بلافاصله پس از آن تصاویر آیفون بعدی منتشر شد. در ماه مارس 2014، یکی از کارگران کمپانیفاکسکان تصاویری را منتشر کرد که طراحی آیفون 6 را به نمایش می گذاشتند. توجه کنید که این تصاویر در ماه مارس منتشر شدند، یعنی حدوداً یک نیم سال پیش از رونمایی از آیفون 6. در این تصاویر دوربین برجسته و خطوط آنتن به راحتی دیده می شدند. در ادامه خبر با تک شات همراه باشید.
امروز طرحی شماتیک که گفته می شود از کارخانجات فاکسکان به بیرون درز کرده منتشر شد که طراحی نهایی آیفونی که در دهمین سالگرد تولید آیفون عرضه خواهد شد، آیفون 8 اپل، را نشان می دهد. ادعا می شود که این تصاویر طراحی نهایی را نشان می دهند که در روند ساخت و تولید مورد استفاده قرار می گیرد. این اسمارت فون از نمایشگر اولد 5.8 اینچی با شیشه 2.5D برخوردار است. بر اساس تصاویری که پیشتر توسط مینگ چی کو منتشر شده بود، دوربین سلفی آیفون 8 دارای اسکنر سه بعدی با قابلیت تشخیص چهره خواهد بود که احتمالا اپل با تولید این قطعه با مشکلاتی مواجه است که می تواند موجب تاخیر در عرضه گوشی شود.
به ادعای منبع منتشر کننده تصاویر، دکمه های کناری مکانیکی نخواهند بود. امکان فشردن آنها وجود ندارد ولی واکنش لمسی آنها در هنگام تنظیم حجم صدا یا روشن و خاموش کردن گوشی حس می شود. دکمه پاور برای دو عملکرد استفاده می شود، و تاچ آیدی در زیر نمایشگر تعبیه خواهد شد. بر اساس شایعات و تصاویر اخیر، دوربین دوال پشتی نیز از آرایشی عمودی بهره می برد.
البته باز هم توصیه می کنیم که این تصاویر را در حد شایعه بپذیرید. البته پیشتر به ما ثابت شده که طراحی آیفون آینده می تواند پنج تا شش ماه پیش از رونمایی از این محصول مشخص شود، اما باز هم نمی توان به این تصاویر اطمینان داشت.

 

 

اپل

 

 

آیفون 8

 

 

آیفون 8

 

 

آیفون 8

 

 

آیفون 8

 

 

آیفون 8

 

 

آیفون 8

 

دیدگاه تان را بنویسید