Stories اینستاگرام اکنون 200 میلیون کاربر روزانه دارد

اینستاگرام به تازگی اعلام کرده است که قابلیت Stories در این شبکه اجتماعی اکنون 200 میلیون کاربر روزانه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، باید بدانید که قابلیت Stories ابتدا به اپلیکیشن اسنپ چت تعلق داشت و داستان‌های اینستاگرام تقلیدی از داستان‌های اسنپ چت است. در هر حال به نظر می رسد که Stories میان کاربران اینستگرام محبوب تر از اسنپ چت و تعداد کاربرانی که در فوریه از داستان های اسنپ چت استفاده می‌کردند، 158 میلیون نفر بود. 

 

اینستاگرام اخیراً ویژگی‌های تقلیدی دیگری را نیز به داستان‌های خود اضافه کرده است برای مثال کاربران اکنون می‌توانند استیکرهای مختلفی را به داستان‌های خود Pin کنند به این معنی که یک استیکر به بخش مورد نظر از ویدیو سنجاق می شود و این استیکر در زمان پخش شدن ویدیو سر جای خودش باقی می‌ماند.

 

کاربران هم چنین می‌توانند اکنون از سلفی‌های خود استیکر درست کنند، البته این قابلیت تقلیدی نیست و اختصاصی اینستاگرام است. یکی دیگر از قابلیت‌های تقلیدی داستان‌های اینستاگرام، استیکرهای مبتنی بر موقعیت جغرافیایی است. اسنپ چت دارای استیکرهایی معروف نقاط جغرافیایی کره زمین است (کاربران می‌توانند استیکرهای جغرافیایی اختصاصی خود را نیز بسازند) و اکنون اینستاگرام نیز 4 استیکر جغرافیایی شامل شیکاگو، لندن، مادرید و توکیو را در بخش داستان‌های خود اضافه کرده است.

 

اینستاگرام طی روزهای گذشته یک تغییر دیگر نیز داشته است و اکنون در بخش پیام‌های دایرکت، پیام‌های ناپدید شونده به صورت یکجا در کنار پیام‌های دائمی نمایش داده می‌شوند.

 

1

 

دیدگاه تان را بنویسید