افشای مشخصات گلکسی اس8 و نسخه پلاس در سایت AnTuTu

مشخصات گلکسی اس8 و گلکسی اس8پلاس سامسونگ در سایت بنچمارک AnTuTu مشاهده شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، طبق تصاویر منتشرشده، Samsung Galaxy S8 و نسخه پلاس، رزولوشن 1080 در 2220 دارند که احتمالا در اپ‌های ناسازگاز، این رزولوشن به 1080 در 1920 تغییر می‌کند.

تیم بنچمارک AnTuTu می‌دانند در بازار گجت‌ها چه خبر است. آن‌ها گاه‌وبیگاه، پایگاه داده سایت خود را کاوش می‌کنند تا گوشی‌های معرفی‌نشده پیدا کنند و گاهی اوقات چیزهای باارزشی کشف می‌کنند. آخرین خبر مهم خارج‌شده از این پایگاه، به گلکسی اس8 و گلکسی اس8پلاس با هر دو تراشه اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895 مربوط است.
آنتوتو به جای انتشار نتایج بنچمارک، تنها مشخصات پرچم‌داران آینده سامسونگ را منتشر کرده است. در حال حاضر ما می‌دانیم باید چه انتظاری از نسخه اسنپدراگون 835 این دیوایس‌ها داشته باشیم و این احتمال وجود دارد که نسخه اگزینوس این گوشی‌ها، سریع‌تر از نسخه اسنپدراگون باشد.
طبق تصاویر آنتوتو، یکی از مدل‌ها رزولوشن 1080 در 1920 و سه مدل دیگر رزولوشن 1080 در 2220 داشته‌اند. به نظر می‌رسد رزولوشن اول به مود سازگاری دیوایس مربوط است که در زمان عدم توانایی اپ‌ها برای اجرای نسبت تصویر عریض 18.5:9، به کار گرفته می‌شود. چنین حالتی هم‌اکنون در LG G6 وجود دارد.
نکته قابل‌ذکر دیگر، ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی است؛ همه مدل‌های ظرفیت 64 گیگابایت داشته‌اند. این موضوع معنای خاصی ندارد و سامسونگ می‌تواند ظرفیت ذخیره‌سازی را افزایش دهد (ظرفیت 128 گیگابایت، دور از انتظار نیست).
طبق تصاویر، رم دستگاه‌ها 4 گیگبایت است. بحث‌هایی وجود دارد که مدل‌های که در چین به فروش خواهند رسید، رم 6 گیگابایت خواهند داشت تا قابلیت رقابت با برندهای چینی داشته باشند.
در بخش دوربین نکته غافلگیرکننده‌ای وجود ندارد؛ دوربین 12 مگاپیکسلی عقب و 8 مگاپاکسلی جلو، شایعات قبلی را تایید می‌کند. پرچم‌دار جدید سامسونگ روز 29 مارس رونمایی می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید