اسمارت فون های اندرویدی محبوب‌تر از رایانه های ویندوزی هستند!

گوشی های اندرویدی کم کم برای گشت و گذار در اینترنت به جایگزینی برای کامپیوترهای ویندوزی تبدیل می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تعداد کاربرانی که با استفاده از دستگاه اندرویدی از اینترنت استفاده می‌کنند در حال پیشی گرفتن از کاربرانی است که از دستگاهی با سیستم عامل ویندوز به اینترنت متصل می‌شوند.

قبل از اینکه گوشی‌های هوشمند اینقدر فراگیر شوند اکثر افراد برای گشت و گذار در اینترنت از کامپیوترهای شخصی شان استفاده می‌کردند؛ کامپیوترهایی که بیشتر آنها با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت کار می‌کردند. حالا به نظر می‌رسد این روند کم کم روبه تغییر است.

در گزارش منتشر شده توسط StateCounter، گفته شده که سیستم عامل اندروید گوگل در حال رسیدن به ویندوز است بدین معنی که تعداد کاربرانی که با استفاده از دستگاه اندرویدی از اینترنت استفاده می‌کنند در حال پیشی گرفتن از کاربرانی است که از دستگاهی با سیستم عامل ویندوز به اینترنت متصل می‌شوند. اگر نرخ رشد استفاده از اندروید همینطور افزایش باشد در یکی دو سال آینده این اتفاق روی خواهد داد.

مدیرعامل StateCounter در این باره می‌گوید: پنج سال پیش هیچ کس فکرش را نمی‌کرد که اندروید بتواند به ویندوز برسد. در ژانویه 2012 سیستم عامل ویندوز 82 درصد سهم بازار برای اتصال به اینترنت و اندورید تنها 2.22 درصد سهم بازار را در اختیار داشت. البته این بدان معنی نیست که ویندوز سهم خود را به سود اندروید از دست داده است بلکه افزایش تعداد گوشی‌های هوشمند اندرویدی باعث شده تا سهم اندورید افزایش چشمگیر داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید