افشای مشخصات گلکسی S8 Plus سامسونگ

سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده بود که برای جبران گلکسی نوت 7، سعی دارد تا گلکسی S8 را با ویژگی‌های جدید و متنوع تولید کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، این گوشی که امید سامسونگ برای نجات از ضررهای مالی ناشی از فراخوان‌های گلکسی نوت 7 است، تا یک ماه آینده رونمایی خواهد شد.

مدتی قبل ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای موبایل، مشخصاتی را از گلکسی S8 پلاس منتشر کرد. اما اخیرا مشخصات جدیدتری از نسخه بزرگ‌تر پرچم‌دار امسال سامسونگ معرفی شد که به چند ویژگی کلیدی این گوشی اشاره دارد:

طبق این اطلاعات می‌توان گفت که گلکسی S8 پلاس به صفحه نمایش ۶.۲ اینچی +Quad HD از نوع سوپر AMOLED مجهز است که البته اگر از لبه‌های خمیده آن فاکتور بگیریم، ابعاد دقیق نمایشگر برابر ۶.۱ اینچ است. در زیر این صفحه نمایش هم سخت افزار قدرت‌مندی حضور دارد: ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا با استفاده از میکرو SD) به همر اه ۴ گیگابایت رم.

دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل است و به فناوری Dual Pixel و دوربین سلفی هم ۸ مگاپیکسل است. پشتیبانی از 4G LTE ، استاندارد IP68 (مقاومت در برابر آب و گرد و غبار)، سامسونگ Pay، اسکنر عنبیه چشم، شارژ بی‌سیم و ایرفون‌هایی که بوسیله AKG تیون شدند. همچنین این گوشی به نسخه ۷.۰ اندروید نوقا مجهز است.

در این لیست به قابلیت‌های دیگر این گوشی، مانند دستیار صوتی هوشمند بیکسبی اشاره‌ای نشده است و به نظر می‌رسد برای اطلاع بیشتر از این قابلیت‌ها باید تا روز معرفی پرچم‌داران جدید سامسونگ منتظر باشیم. آن‌طور که گفته می‌شود، مراسم معرفی این گوشی‌ها بین ماه‌های مارس تا آوریل برگزار خواهد شد که البته روز دقیق آن در رویداد خبری سامسونگ در MWC 2017 اعلام می‌شود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید