معرفی 5 اپلیکیشن رایگان برای استفاده از همه سرویس ها به صورت یکجا

اپلیکیشن هایی وجود دارند که می توانند سرویس های اصلی تان را در یکجا جمع کند تا زیاد گیج نشوید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، از چند ایمیل مختلف استفاده می‌کنید؟ آیا در شبکه‌های اجتماعی مختلف فعالیت می‌کنید؟ چند حساب بانکی دارید و از چند سرویس اینترنتی برای اشتراک‌گذاری عکس‌های خودتان استفاده می‌کنید؟ اگر از این سرویس‌ها همین طور استفاده می‌کنید، حتما در مدیریت حساب‌ها و سایت‌های گوناگون با مشکلات فراوانی مواجهید؛ اما این 5 اپلیکیشن رایگان به شما کمک می‌کنند همه اطلاعات این سرویس‌ها را یکجا جمع کنید.

1- زیر نظر داشتن پولتان

اپلیکیشن Personal Capital Finance به شما اجازه می‌دهد همه حساب‌های بانکی‌تان را از یکجا زیر نظر داشته باشید. این اپلیکیشن ابزارهایی دارد  که در پس‌انداز کردن، سرمایه‌گذاری و کاهش مخارج کمکتان می‌کند. در کنار آنها یک حسابرس هوشمند قرار دارد که به شما اطمینان می‌دهد پول و سرمایه‌تان به‌درستی در حال گردش است.

 

  

2- یکی کردن کارت‌های تخفیف

با استفاده از Key Ring قادرید تمام کارت‌های تخفیف فروشگاه‌ها را به‌صورت دیجیتالی در گوشی خود اسکن و ذخیره نمایید. این اپلیکیشن از بیش از 20000 کارت فروشگاه مختلف پشتیبانی می‌کند و می‌تواند فهرست‌های خریدی را که خانواده یا دوستانتان به اشتراک گذاشته‌اند به‌صورت ریل تایم در خود ذخیره کند. با این برنامه تخفیف‌های فروشگاه‌هایی که عضوشان هستید به شما اطلاع داده می‌شود و دیگر کوپن‌های تخفیف شما از دست نمی‌رود.

 

  

3- آپدیت کردن استاتوس‌هایتان در شبکه‌های اجتماعی

اپلیکیشن Buffer به شما اجازه می‌دهد اکانت‌های توییتر، فیسبوک، گوگل پلاس، لینکدین و App.net خودتان را آپدیت کنید. با این اپلیکیشن قادرید تنها اخبار موردعلاقه‌تان را دنبال کنید یا، با تعیین برنامه زمان‌بندی، از Buffer بخواهید پست‌های شما را به شبکه‌های اجتماعی بفرستد و آماری از میزان  بازدیدشان هم به شما نشان دهد.

 

  

4- یکی کردن اینباکس‌تان

با CloudMagic می‌توانید تمام ایمیل‌هایی را که به آدرس‌های ایمیل شما در سرویس‌های معروف فرستاده می‌شوند یکجا داشته باشید. اکانت‌های ایمیل  شما به‌صورت کلاد در سایر دستگاه‌ها نیز سینک می‌شوند و پیام‌هایتان در سرویس‌های ذخیره‌سازی ذخیره می‌گردند. همچنین این اپلیکیشن ویژگی‌ای دارد که هنگام گم شدن یا دزدیده شدن دستگاه این امکان را به شما می‌دهد که از راه دور تمام ایمیل‌هایتان را پاک کنید.

 

  

5- دریافت عکس از همه‌جا

Dayframe اسلایدشو 24 ساعته‌ای برای عکس‌های شماست که محتوای خودش را از سایت‌های فیسبوک، اینستاگرام، گوگل پلاس، فلیکر و چند سرویس  دیگر می‌گیرد. با نصب این اپلیکیشن می‌توانید گوشی یا تبلت خودتان را به یک قاب عکس دیجیتال تبدیل کنید یا توسط کروم‌کست آنها را در تلویزیون خانه به نمایش بگذارید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید