به گزارش جی پلاس، دیگر ناراحت پاک شدن عکس‌های خود از روی آیفون نباشید. در این مطلب به شما خواهیم گفت چگونه می‌توانید عکس‎های پاک شده آیفون را دوباره به گوشی خود بازگردانید.

اینکه عکسی را به صورت اتفاقی از گوشی خود پاک کنید اتفاقی است که بارها برای شما ممکن است افتاده باشد. اگر عکس پاک شده خیلی مهم نباشد می‌توان به سادگی از آن گذشت ولی اگر آن عکس برای شما عزیز باشد پاک شدندش شما را ناراحت می‌کند.

در ادامه مطلب 3 راه حل به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آنها می‌توانید عکس‌های پاک شده از آیفون خود را دوباره بازگردانید.

 

استفاده از گزینه Recently Deleted
 

آی‌او‌اس به صورت پیش‌فرض عکس‌های پاک شده را به مدت 30 روز در جای دیگه نگه می‌دارد. اگر عکس‌های خود را از Recently Deleted پاک نکرده  باشید می‌توانید به روش زیر آنها را به گوشی برگردانید.

  1. وارد اپ Photos شوید.
  2. به پوشه Recently Deleted بروید.
  3. در گوشه سمت راست بالا گزینه Select را انتخاب کنید.
  4. گزینه Recover All را برای بازگرداندن همه عکس‌ها انتخاب کنید یا عکس‌های مورد نظرتان را تک تک انتخاب نمایید.
  5. دکمه Recover را بزنید.

 

بازگرداندن عکس‌ها از iCloud
 

اگر iCloud Photo Library شما روشن بوده باشد و کپی عکس‌های شما روی iCloud وجود داشته باشد به همان روش بالا می‌توانید آنها را از رویiCloud به گوشی بیاورید.

  1. به iCloud.com بروید و وارد اکانت خود شوید.
  2. روی آیکن Settings کلیک کنید.
  3. در گوشه سمت چپ روی گزینه Restore Files کلیک کنید.
  4. عکس‌های مورد نظر را انتخاب کنید و دکمه Restore Files را بزنید.

 

استفاده از بک‌آپ iTunes
 

بکآپ گرفتن همیشگی از فایل‌ها کار بسیار عاقلانه‌ای است؛ پس اگر عادت به این کار دارید به احتمال زیاد فایل بک‌آپ عکس‌های خود را روی کامپیوتر ذخیره دارید می‌توانید با استفاده از iTunes آنها را به گوشی منتقل کنید. اشکال این روش این است اگر بک‌آپ شما قدیمی باشد عکس‌هایی که پس از  تاریخ بک‌آپ گرفته‌اید بازگرداننده نخواهند شد.

  1. برنامه iTunes را روی کامپیوتر باز کنید.
  2. گوشی را به کامپیوتر وصل کنید.
  3. در قسمت Summary دکمه Restore Backup را انتخاب نمایید.

روش بهتری که برای بک‌آپ گرفتن از عکس‌ها پیشنهاد می‌کنیم Google Photos است که به صورت خودکار از همه عکس‌های گوشی پشتیبان می‌گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید