انتشار نسخه آزمایشی سوم iOS 10.3

نسخه آزمایشی شماره 3 از iOS 10.3 باشماره ساخت 14E5249d عرضه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اهالی کورتینو شب گذشته، سومین نسخه آزمایشی از iOS 10.3 را برای توسعه دهندگان عرضه کردند که ویژگی خاصی به آن اضافه نشده و تنها به رفع باگ‌ها و بهبود سیستم عامل پرداخته شده است. اما مرور ویژگی‌های نسخه اصلی آی او اس 10.3 خالی از لطف نیست که به اختصار به آنها می‌پردازیم:

  • پشتیبانی از قابلیت Find My Airpods برای جستجوی ایرپادهای گم شده از طریق بلوتوث
  • سیستم جدید فایل‌ها که باعث افزایش سرعت سیستم عامل می‌شود
  • قابلیت Reduce Motion در اپلیکیشن سافاری
  • ویجت پادکست
  • بهبود قابلیت CarPlay
  • روشی جدید برای برنامه‌نویسان که می‌توانند کاربران را به درج امتیاز و نظرات خود تشویق کنند

یکی از امکانات اضافه شده به نسخه آزمایشی سوم، مربوط به اپلیکیشن‌های ۳۲ بیت است که ظاهرا قرار است در iOS 11، به پشتیبانی از آنها خاتمه داده می‌شود. در این نسخه اگر مسیر Settings > General > About > Applications را دنبال کنید، لیست نرم‌افزارهایی که مدت زیادی از آخرین آپدیت آنها می‌گذرد را مشاهده خواهید کرد که در iOS 11، دیگر قابل اجرا نخواهند بود. عبارت زیر در بالای این قسمت به چشم می‌خورد:

These apps may slow down your iPhone and will not work with future versions of iOS if they are not updated. If no update is available, contact the app developer for more information.

با لمس هر کدام از اپلیکیشن‌ها، به اپ‌استور و صفحه مربوط به آن منتقل خواهید شد و در آن قسمت، می‌توانید اطلاعاتی از قبیل تاریخ آخرین آپدیت را مشاهده کنید و در صورت تمایل، در قسمت نظرات، به تیم توسعه دهنده اعلام کنید تا اپلیکیشن خود را به‌روز نمایند.

توسعه دهندگان می‌توانند با مراجعه به مرکز دانلود، فایل‌های نسخه آزمایشی سوم iOS 10.3 را دریافت یا با مراجعه به Software Update، دیوایس خود را به صورت مستقیم به این ورژن به‌روز کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید