بدل چینی لامبورگینی در ایران پلاک ملی گرفت + عکس

به تازگی، طبق تصاویر دریافتی، لاماری ایما هیبرید پلاک ملی دریافت کرده و به این ترتیب، یک گام دیگر به عرضه در بازار نزدیک شده است.​

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از اسب بخار، لاماری ایما هیبرید یا همان لاماری ایما HEV، نخستین بار در نمایشگاه خودرو مشهد در شهریور ماه سال جاری (۱۴۰۲) به نمایش عمومی درآمد. البته پیش از آن نیز در حاشیه نشست هیئت دولت، توسط وزارت صمت به نمایش خصوصی درآمده بود. خودرویی که هم در بحث فنی و هم در بخش ظاهری نسبت به نسخه استاندارد لاماری ایما تفاوت کرده است. بخش ظاهری این خودرو حالا به لامبورگینی اوروس نزدیک تر نیز شده است.

پلاک ملی لاماری ایما هیبرید

بدل چینی لامبورگینی در ایران پلاک ملی گرفت + عکس

 

 لاماری ایما HEV پلاک ملی دریافت کرده است و این نشان می دهد که دومین کراس اوور هیبریدی آرین موتور به زودی به بازار می آید. طبق برنامه های آرین پارس موتور، گویا این کراس اوور هیبریدی در وهله نخست به صورت وارداتی عرضه خواهد شد.

بدل چینی لامبورگینی در ایران پلاک ملی گرفت + عکس

 

بدل چینی لامبورگینی در ایران پلاک ملی گرفت + عکس

 

دریافت پلاک ملی برای لاماری ایما HEV نشان می دهد این کراس اوور هیبریدی به زودی در سامانه خودروهای وارداتی عرضه می شود. لازم به ذکر است که هنوز جزییات قیمتی این خودرو اعلام نشده است. لاماری ایما هیبرید در بخش ظاهری و کابین نسبت به نسخه استاندارد بسیار اسپرت تر شده و اکنون بیش از آن که سعی کند لوکس باشد، اسپرت، خشن و جذاب است.

مشخصات لاماری ایما HEV

بدل چینی لامبورگینی در ایران پلاک ملی گرفت + عکس

لاماری ایما هیبریدی دارای پیشرانه بنزینی چهار سیلندر توربوشارژر با حجم ۱.۵ لیتر است که با پیشرانه برقی همراهی می‌شود. حداکثر قدرت این خودرو ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر است. انتقال قدرت در این خودرو توسط گیربکس E-CVT انجام می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی لاماری ایما هیبریدی حدود ۵.۳ لیتر در صد کیلومتر است، که برای یک کراس‌اوور هیبریدی عدد مناسبی به حساب می‌آید.

بدل چینی لامبورگینی در ایران پلاک ملی گرفت + عکسبدل چینی لامبورگینی در ایران پلاک ملی گرفت + عکس

لاماری ایما هیبریدی با قابلیت‌ هایی همچون حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت و میانگین مصرف سوخت ۵.۳ لیتر بر صد کیلومتر، یکی از خودروهای پاک و با کارایی بالا در بازار خودرو ایران است. همچنین، این خودرو در رانندگی شهری، فقط از ۴۰ درصد توان موتور بنزینی‌اش استفاده می‌کند که باعث کاهش مصرف سوخت و کاهش میزان آلایندگی هوا می‌ شود.

امکانات ایمنی و رفاهی لاماری هیبرید

در لاماری ایما HEV شاهد به‌کارگیری امکانات ایمنی و رفاهی همچون سقف پانوراما، شش عدد ایربگ، فرمان برقی، گرم کن صندلی های جلو و سردکن صندلی راننده، اتوهلد و ترمز پارک برقی، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، در صندوق عقب برقی، صندلی های برقی جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترل، دوربین ثبت وقایع، تهویه اتوماتیک، سامانه پاک‌سازی هوای کابین، استارت دکمه ای، سنسور نور و باران، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، رادار خط خوان، رادار هشدار برخورد از جلو، رادار نقطه کور و… هستیم.

دیدگاه تان را بنویسید