رونمایی لنوو از نسخه جدید لپ‌تاپ خوش‌قیمت

لپ‌تاپ شیائوشین ایر ۱۴ رایزن ادیشن دارای نمایشگر ۱۴ اینچی ۲.۸ K با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی است که تصاویر را روان ارائه می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، لنوو لپ‌تاپ Xiaoxin Air 14، ۲۰۲۳ Ryzen Edition را معرفی کرد که از پردازنده AMD R7، 7840U بهره می‌برد. این دستگاه با قیمت رقابتی ۳۹۹۹ یوان (۵۶۵ دلار) معرفی شده تا به جایگزینی مقرون‌به‌صرفه‌تر برای مدل دارای پردازنده اینتل Core i5-1240P تبدیل شود که قبلاً با قیمت ۵۴۹۹ یوان (۷۷۷ دلار) عرضه شده بود.

مشخصات لپ‌تاپ لنوو شیائوشین ایر ۱۴ رایزن ادیشن

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ لپ‌تاپ شیائوشین ایر ۱۴ رایزن ادیشن دارای نمایشگر ۱۴ اینچی 2.8K با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی است که تصاویر را روان ارائه می‌کند. رزولوشن ۱۸۰۰ در ۲۸۸۰ پیکسلی، نسبت تصویر ۱۶:۱۰، روشنایی ۴۰۰ نیت و پشتیبانی از پوشش رنگی sRGB از جمله دیگر ویژگی‌های این دستگاه است که با وجود آن‌ها تجربه‌ای دقیق و همه‌جانبه برای استفاده حرفه‌ای و شخصی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در داخل، این لپ‌تاپ به ۱۶ گیگابایت حافظه دو کاناله LPDDR5 و یک هارد ۱ ترابایت PCIe 4.0 SSD مجهز شده است. این لپ‌تاپ همچنین دارای یک باتری ۶۵ وات‌ساعتی است که با وجود آن تقریباً ۷.۸ ساعت می‌توان از این دستگاه استفاده کرد و این میزان برای کار‌های اداری شبیه‌سازی‌شده تا ۱۷ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

با وجود ضخامت ۱۴.۹ تا ۱۵.۹ میلی‌متری، لپ‌تاپ لنوو کاملاً باریک طراحی شده است و وزن آن حدود ۱.۳۴ کیلوگرم است. با این وجود، تعادل بین کارآمدی و قابلیت حمل آن نیز کاملاً برقرار شده است.

برای اتصالات، این دستگاه دارای دو پورت USB-C، یک پورت USB-A و HDMI می‌شود که پشتیبانی از طیف وسیعی از لوازم جانبی و نمایشگر‌های خارجی را فراهم می‌کند. از دیگر مشخصات آن می‌توان به یک دوربین 1080p با قابلیت تشخیص چهره و زیبایی اشاره کرد.

علاوه‌براین، لنوو در آن از چهار اسپیکر با پشتیبانی از Dolby Atmos برای ارائه خروجی صدای با کیفیت استفاده کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید