هوش مصنوعی راهنمای خرید می ‎شود

مایکروسافت ابزار‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای سهولت خرید در Bing و Edge عرضه خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که از جادوی هوش مصنوعی برای بهبود تجربه خرید در موتور جست‌وجوی بینگ و ربات چت هوش مصنوعی Edge استفاده خواهد کرد؛ به گونه‌ای که این شرکت مجموعه‌ای از ابزار‌های جدید را معرفی کرده که قدرت هوش مصنوعی را به صورت خودکار به عنوان راهنمای خرید به تسخیر در آورده است.

به عنوان مثال، اگر به یک کالج می‌روید و ایده‌ای ندارید یا نمی‌دانید که چه چیزی بخرید، کافی است عبارت "College supplies" را در کادر جست‌وجوی Bing تایپ کنید، و ربات چت هوش مصنوعی راهنمای خرید را به شما نشان خواهد داد.

این ابزار همچنین به شما امکان می‌دهد تا کالا‌های موجود را در کنار یکدیگر در یک جدول هوشمند مقایسه کنید. مایکروسافت اعلام کرد که راهنمای خرید Bing در ایالات متحده موجود است و به مرور زمان در سایر بازار‌ها نیز عرضه خواهد شد.

هنگامی که یک الگو را برای خود انتخاب می‌کنید، می‌توانید از بینگ چت در Edge بخواهید که به‌جای بررسی‌های متعدد و طولانی، آنچه که مردم در مورد آن آنلاین می‌گویند، خلاصه کند. 

ابزار دیگری که عرضه شده تطبیق قیمت هاست؛ بنابراین وقتی در نهایت در مورد لپ تاپ مورد علاقه خود تصمیم گرفتید، Bing و Edge می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین قیمت و زمان خرید را پیدا کنید.

این شرکت توضیح داده است: ویژگی تطبیق قیمت ما حتی پس از خرید، با نظارت بر قیمت کالا و کمک به شما برای درخواست مطابقت در صورت کاهش، عمل خواهد کرد.

این شماره در ایالات متحده موجود خواهد بود. ابزار‌های دیگری مانند تاریخچه قیمت، مقایسه قیمت، بازگشت نقدی و ردیابی بسته در بازار‌های منتخب موجود است و در Edge تعبیه شده است.

دیدگاه تان را بنویسید