به گزارش ایرنا پیروزی جبهه مقاومت و نیروهای بسیج مردمی عراق، سوریه، ایران، لبنان، افغانستان و پاکستان بر شجره خبیثه داعش موجی از شادی و نشاط در میان مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان ایجاد کرد بطوریکه بسیاری از جوانان و سایر قشرهای مردمی شب گذشته و امروز (جمعه) با حرکت خودرویی ، روشن کردن چراغ خودرو و بوق زدن های ممتد و مکرر شادی خود را ابراز کردند.
برپایی ایستگاههای صلواتی و پذیرایی از مردم با شربت و شیرینی و شکلات از دیگر حرکت های مردمی در شهرستانهای جنوب سیستان و بلوچستان به ویژه دلگان، ایرانشهر و خاش بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش در اجتماع شب گذشته مردم این شهرستان با گرامیداشت هفته بسیح و تبریک شکست حاکمیت داعش گفت: پیروزی قاطع سربازان سپاه اسلام، ابهت اسلام را به دنیا نشان داد و مسلمانان جهان به وجود سربازان ولایی و مطیع رهبر معظم انقلاب افتخار می کنند.
سرهنگ پاسدار حسن فضلی افزود: عظمت و ابهت ایران سربلند با حضور مقتدرانه در صحنه مقاومت، ایثار و مقابله با فتنه گران داعش نشان داده شد.
وی ادامه داد: مردم ایران به عنوان یار و یاور مظلومان جهان سینه سپر کرده اند و با مشاهده ظلم و بی عدالتی در هر جای دنیا برای دفاع از مظلومان وارد عرصه می شوند.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب و سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی با تدابیر هوشمندانه خود توانستند ریشه های ظلم و ستم را بخشکانند و این امر با مقابله شجاعانه با جنایتکاران محقق شد.
فرمانده سپاه خاش اظهار داشت: داعش با هدف قرار دادن مسلمانان مظلوم و بی دفاع برنامه های پلید دشمنان استکباری را در منطقه پیاده کرد اما بصیرت و شجاعت و حضور مقتدرانه بسیحیان و رزمندگان سپاه اسلام در صحنه توانست نقشه های آنان را نقش برآب کند.
وی از همکاری و همراهی مردم سوریه و عراق و رزمندگان سپاه اسلام برای نابود کردن حاکمیت داعش قدردانی کرد.
شماری از جوانان بلوچ شهرستان دلگان نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا این پیروزی را به عموم مسلمانان جهان تبریک گفتند.
رحمدل عبدالهی گفت: هر کجا بسیج مردمی برگرفته از تفکر اسلام ناب محمدی وارد صحنه شود بر هر دشمنی پیروز می شود.
وی افزود: مقاومت اسلامی متشکل از نیروهای بسیجی عراق، سوریه، ایران و سایر کشورهای اسلامی با وحدت و همبستگی و پیروی از رهبر معظم انقلاب و تحت فرماندهی سرداران بزرگی چون سرلشکر قاسم سلیمانی بخوبی توانستند بر جرثومه فساد گروه تروریستی صهیونیستی داعش غلبه کرده و تومار این گروه را در هم بپیچند.
یوسف جمشید زهی از جوانان ایرانشهری نیز گفت: اقتدار اسلام با شکست داعش به نمایش گذاشته شده زیرا این گروه تروریستی مورد حمایت کشورهایی چون آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای مرتجع منطقه قرار داشت و در واقع نیروهای مقاومت بر استکبار و صهیونیست پیروز شدند.
7310**3042 **6081 خبرنگاران: محدثه حیدری گرجی و محمدامین میربلوچزهی **انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.