به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی روز شنبه در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج سیستان و بلوچستان با وی به مناسبت فرارسیدن این هفته اظهار داشت: بسیجیان باید با وحدت و همدلی و داشتن تفکر تقریبی همواره میدان مقابله با دشمنان و فعالیت در عرصه سازندگی را گرم نگه داشته باشند.
امام جمعه زاهدان با اشاره به حاکمیت 2 تفکر هابیلی و قابیلی از ابتدای خلقت بشر تا زمان ظهور منجی عالم بشریت امام زمان(عج) بر جامعه افزود: با وجود این 2 تفکر، مساله جنگ در جامعه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همه پیامبران درگیر جنگ بودند و افرادی که با داشتن توکل خدایی برای تحقق آرمان های پیامبران جنگیدن بسیجی نام دارند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: تفکر بسیج متعلق به قوم، نژاد، مذهب و گروه خاصی نیست و تربیت شدگان این مکتب به مثل شهید محسن حججی و بسیاری دیگر از رزمندگان اسلام با سری برافراشته و مقتدارانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به شهادت رسیدند.
آیت الله سلیمانی افزود: برای فهمیدن اینکه بسیجی هستیم یا نه فقط کافی است به این باور برسیم که نگویم انقلاب به ما چه داده است بلکه بگویم ما برای انقلاب چیکار کرده ایم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اگر بناست تفکر بسیجی داشته باشیم وظیفه داریم از ولایت فقیه تبعیت کنیم.
به گزارش ایرنا فرماندهان لشکر، تیپ، گردان و گروههای مختلف بسیجی سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج امروز/شنبه/ با آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان دیدار کردند.
29 آبان تا پنجم آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.