به گزارش ایرنا محمداکبر چاکرزهی در سفر یک روزه خود به بخش نوک آباد شهرستان خاش در جمع مردم چاه احمد اظهار داشت: دولت خود را مکلف می داند که برای مردم در بخش های مختلف خدمت کند.
وی بیان کرد: بخش بزرگی از مشکلات در مسیر اجرای طرح ها مربوط به کمبود اعتبارات بوده که با پیگیری های لازم تلاش می کنیم گره از مشکلات موجود باز شود.
وی تاکید کرد: بخشی از مشکلات در مسیر اجرای برنامه های دولت مربوط به اختلافات مردمی بوده که به عنوان یک آسیب جدی مطرح است و بسیاری از پروژه ها را به تعطیلی کشانده.
مهدی جمشیدزهی بخشدار نوک آباد خاش نیز با قدردانی از حضور فرماندار و مدیران در منطقه و تلاش برای بررسی مشکلات مردم گفت: پروژه های شاخص راهسازی، ورزشی و آبرسانی در دستور کار دولت است لذا امیدواریم با بررسی مشکلات از سوی فرماندار و مدیران بتوانیم شاهد اجرا، تکمیل و بهره برداری از طرح های مختلف در این منطقه باشیم.
وی افزود: رفع مشکلات ارتباطی صدا و سیما، مباحث بهداشتی و آموزشی در دستور کار دولت است.
به گزارش ایرنا پروژه های آب شیرین، تصفیه کن و برداشت آب شیرآباد گوهرکوه با هفت میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار و بهره مندی 1100 خانوار در 46 روستای منطقه، اورژانس شیرآباد گوهرکوه با یک میلیارد ریال، رفع مشکل چاه های آب با 200 میلیون ریال و پروژه عمران روستای شیرآباد با یک میلیارد ریال هزینه در دستور کار دولت در شهرستان خاش است.
پیگیری و حل مشکلات نظیر آب، بهداشت مدارس و سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان و معلمان ملک آباد چاه احمد، پیگیری برای اجرای پروژه دیوار حفاظتی در توکل آباد چاه احمد، برق و آبرسانی، اینترنت، آنتن دهی موبایل، نبود پزشک دندان و دهان، اورژانس و خودروی آمبولانس، راهسازی به روستاهای چاه احمد، راه میرآباد به چاه احمد و چاه احمد به کورین، سالن و مجموعه ورزشی برای استفاده جوانان 100 روستای چاه احمد از مهمترین برنامه های سفر یک روزه فرماندار و مدیران خاش به این منطقه بود.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3213 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.