به گزارش ایرنا مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی با صدور پیامی که نسخه ای از آن روز سه شنبه به ایرنا نمابر شد، همدردی خود را با حادثه ‌دیدگان زمین ‌لرزه کرمانشاه و مناطق اطراف ابراز و برای جان ‌باختگان دعای مغفرت و علو درجات کرد.
در این پیام آمده است: خبر وقوع زلزله‌ مرگبار در استان‌ کرمانشاه و مناطق همجوار و در نتیجه جان باختن جمعی از هموطنان ‌مان در این حادثه موجب تاثر و تاسف شدید شد.
در ادامه این پیام آمده است: اخلاق اسلامی و انسانی می‌ طلبد در چنین شرایط سختی که خسارات جانی و مالی زیادی متوجه بسیاری از هموطنانمان شده است، برای تسکین آلام داغدیدگان و آسیب ‌دیده‌ها تلاش شود.
مولوی اسماعیل زهی در بخش پایانی این پیام، ضمن ابراز همدردی با حادثه ‌دیدگان و بازماندگان از مسئولان دست اندرکار در مرکز کشور، از خیران و مردم درخواست کرد که به صورت عاجل و در حد توان به یاری حادثه ‌دیدگان بشتابند.
به گزارش ایرنا ساعت 21 و 48 دقیقه یکشنبه شب زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر استان کرمانشاه و استان های غربی کشور را بشدت لرزاند و خسارت های زیادی به غرب این استان وارد کرد.
شمار کشته ها ومصدومان براساس اعلام مسئولان تا ساعت14 روز سه شنبه در استان کرمانشاه 530 کشته و 7460 مصدوم است و اکنون رئیس جمهوری و دولتمردان برای بررسی وضعیت، برنامه ریزی و کمک رسانی به آسیب دیدگان در منطقه زلزله زده حضور دارند.
7316** 3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.