سرپرست فرمانداری زاهدان گفت: با افزوده شدن ساختمان جدید به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) 309 تخت به منظور مداوای بیماران به ظرفیت این بیمارستان اضافه می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا عبدالرحمن شهنوازی سرپرست فرمانداری زاهدان در جلسه بررسی مشکلات بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان که با حضور ،معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی علوم پزشکی زاهدان ،رئیس بیمارستان امام علی(ع) و برخی از مسئولان برگزار شد ،گفت: با افزوده شدن این ظرفیت مشکلات و نیازهای بیمارستان از قبیل  آب، برق، فضای سبز، روشنایی و غیره افزایش می‌یابد.

وی افزود: استقرار تیم های پزشکی خارجی در آینده، در بیمارستان امام علی (ع) در ایام مختلف سال  نیازمند نگاه و توجه ویژه مسئولان است.

 شهنوازی عنوان کرد: بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب(ع)زاهدان بزرگترین بیمارستان منطقه جنوب شرق کشور است که غیر از درمان بیماران،مرکز آموزشی نیز است.

وی افزود: بیش از صد نفر از اعضای هیأت‌ علمی و پزشکان متخصص وکارآمد، کادر درمان و پزشکی بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) را تشکیل می دهند.

وی خاطر نشان کرد :با رسیدن گاز شهری به زاهدان و لوله گذاری‌های انجام شده در آینده ای نزدیک سوخت مصرفی بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) از گازوئیل ومازوت به گاز شهری تغییر  خواهد کرد.

وی عنوان کرد: با افزایش  15000متر مربعی  فضای این بیمارستان در آینده، ظرفیت شبکه توزیع برق بیمارستان از 2 مگاوات به 6 مگاوات افزایش خواهد یافت و با تأسیس موتورخانه جدیدآن دیگر شاهد قطع ویا افت فشار در شبکه توزیع برق بیمارستان نخواهیم بود.

 در این جلسه مقرر شد ساماندهی پارکینگ‌های مجاور بیمارستان، بلوار مقابل درب ورودی و ایجاد کنار گذر در حاشیه خیابان منتهی به بیمارستان و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در تقاطع بلوار خلیج فارس وخیابان بیمارستان توسط شهرداری زاهدان اجرایی شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.