مشاور سیاسی و اجتماعی فرمانداری زاهدان از برگزاری مسابقات جودو قهرمانی جوانان کشور انتخابی تیم ملی در زاهدان خبر داد.

به گزارش‌ایلنا، محمد گمرکی‌زاده در جلسه‌ای که به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت برگزاری مسابقات جودو جوانان کشور در محل فرمانداری شهرستان زاهدان برگزار شد، گفت: مسابقات جودو قهرمانی جوانان کشور، انتخابی تیم ملی در شهر زاهدان از  هشتم لغایت دوازدهم آبان ماه سال جاری با شرکت 32 تیم از تمامی استان های کشور در مجموعه ورزشی امام علی(ع) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: معرفی  استان سیستان و بلوچستان در سال 96 به عنوان سال گردشگری فرصت خوبی است تا اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان، مقاصد گردشگری، مکان های تاریخی و محصولات و صنایع دستی استان و شهرستان زاهدان را به میهمانان و ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات معرفی کنند.

وی‌خاطرنشان کرد: درحاشیه برگزاری این مسابقات نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و صنایع‌دستی استان نیز در محل برگزاری مسابقات برپا می شود.

گمرکی زاده در پایان افزود: تمامی ادارات و سازمان های زاهدان با توجه به تعداد زیاد شرکت کننده در این مسابقات موظفند به منظور با شکوه تر برگزار شدن این مسابقات در خصوص اسکان ، پذیرایی، حمل ونقل میهمان و تأمین امنیت مسابقات و... با اداره ورزش و امور جوانان شهرستان زاهدان همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.