رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور آغاز شده و امکان ثبت‌نام برای کسانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده‌اند فراهم شده است.

به گزارش ایلنا، عباس اویسی با عنوان اینکه ثبت‌نام تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور از 29 مهرماه آغاز و تا 30 آبان ماه ادامه خواهد داشت، گفت: براساس اطلاعیه سازمان سنجش، تمامی متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور اعم از داوطلبانی که آزمون سراسری سال 96 شرکت کرده یا نکرده‌اند، می‌توانند در مهلت مقرر با مراجعه به مراکز و واحدهای این دانشگاه در رشته دلخواه خود ثبت‌نام کنند.

رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان تاکید کرد: داوطلبان می‌توانند ضمن اطلاع از رشته‌های تحصیلی واحدها و مراکز دانشگاه پیام نور از طریق لینک ذیل با همراه داشتن مدارک به مرکز و یا واحد انتخابی خود مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

وی افزود: تمام داوطلبان بلافاصله پس از ثبت‌نام می‌توانند در کلاس‌های درس شرکت کنند.

اویسی عنوان کرد: طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، مدارک مورد نیاز ثبت‌نام شامل؛ اصل یا گواهی مدرک‌تحصیلی دیپلم چهارساله نظام قدیم با امضا و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش. اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید با امضا و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش. اصل یا گواهی مدرک پیش‌دانشگاهی با امضا و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش. گواهی اخذ مدرک کاردانی برای آن دسته از دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید که فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی هستند. اصل شناسنامه و 2 برگ کپی از صفحات آن، اصل کارت ملی و 2 برگ کپی از آن، شش قطعه عکس 4×3 تهیه شده در سال‌جاری و مدرک نظام وظیفه برای برادرانی که مشمول هستند.

وی افزود: تمامی پذیرفته‌شدگان باید همراه تصویر دیپلم نظام قدیم یا گواهی پیش‌دانشگاهی خود، به «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائیدیه‌ تحصیلی (ارزش‌تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست کنند و رسید آن را زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند. تمامی پذیرفته‌شدگان باید نام ‌رشته و مؤسسه آموزش‌عالی یا مرکز یا واحد آموزشی محل تحصیل خود را در فرم «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» اعلام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر یا در صورت عدم پاسخ مراکز و واحدهای دانشگاه، می‌توانند با شماره تلفن ٣٣٢٩۴۴۴۵-٠۵۴ تماس حاصل کنند یا به پورتال دانشگاه به آدرس اینترنتی www.sb.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.