محمد تقی نظرپور روز سه شنبه در حاشیه شورای آموزش پرورش سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای راه اندازی این طرح های آموزشی 800 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است که تا مهرماه امسال همزمان با آ؛از سال تحصیلی جدید آماده بهره برداری می شوند.
وی گفت: از مجموع حدود 131 هزار کلاس درس کشور که نیازمند مقاوم سازی بودند 50 درصد آنها تحت پوشش قرار گرفته اند.
وی افزود: همچنین 70 درصد کلاس های درس کشور که نیازمند تخریب و بازسازی بودند بازسازی شده و امیدواریم تا پایان برنامه ششم باقی مانده مدارس موردنظر در کشور نیز تحت پوشش طرح بازسازی قرار گیرند.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اهمیت تجهیز مدارس کشور به سیستم های سرمایشی و گرمایشی گفت: در این زمینه گام هایی برداشته شده است به گونه ای که در کنار توجه به سرمایش مدارس، 70 درصد کلاس های درس کشور از نظر گرمایشی از موتورخانه مرکزی و 30 درصد دیگر از تجهیزات با استانداردهای لازم اولیه برخوردار شده اند.
شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، استاندار سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور، امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان و مدیران دستگاههای اجرایی در اردوگاه فاطمه الزهرا (س) آموزش و پرورش زاهدان برگزار شد.
7316**6081 خبرنگار: عصمت جهانی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.