به گزارش ایرنا محمد نهاوندیان در حاشیه آیین افتتاح 2 طرح عمرانی دانشگاه زابل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت دوازدهم توجه ویژه ای به اقشار کم درآمد خواهد داشت و در این مسیر سیستان و بلوچستان در اولویت نخست خدمتگزاری قرار دارد.
وی بیان کرد: رویکرد اقتصادی دولت دوازدهم در کنار رشد پایدار توجه به رفع فقر است.
وی افزود: چشم انداز دقیقی از سوی دولت برای سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده که در دهه آینده چهره اقتصادی آن کاملا متحول خواهد شد.
وی تصریح کرد: توجه به کشاورزی محوریت اصلی در سیستان و بلوچستان است و توان کشاورزی دشت سیستان باید به گذشته خود بازگردد.
معاون اقتصادی رئیس جمهوری با اشاره به خدمات ارزنده مرحوم آیت الله هاشمی گفت: یاد دوران سازندگی آیت‌الله هاشمی از حافظه تاریخی ملت ایران هرگز فراموش نخواهد شد.
به گزارش ایرنا معاون اقتصادی رئیس جمهوری در جریان سفر خود به شمال سیستان و بلوچستان ضمن حضور در محل اجرای پروژه عظیم آبیاری 46 هزار هکتاری دشت سیستان از محل ساخت ایستگاههای این پروژه دیدن کرد.
دکتر نهاوندیان و هیات همراه امروز/پنجشنبه/ در بدو ورود به زابل در فرودگاه این شهرستان مورد استقبال معاونان امنیتی انتظامی و سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانداران مناطق پنجگانه سیستان و شماری از مدیران دستگاه های اجرایی قرار گرفتند.
افتتاح مرکز همایش های بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی، افتتاح دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه زابل و حضور در محل اجرای طرح 46 هزار هکتاری دشت سیستان و بررسی آخرین وضعیت آن از مهمترین برنامه های سفر محمد نهاوندیان به منطقه سیستان است.
افتتاح کارخانه پاکت سیمان زاهدان و ناوگان حمل و نقل کارخانه سیمان، شرکت در نشست راهبردی اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان و حضور در برنامه مردم و مسئولان شبکه استانی هامون از جمله برنامه های سفر یک روزه معاون اقتصادی رئیس جمهوری به زاهدان است.
به گزارش ایرنا سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز در شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی ولایت نیمروز افغانستان واقع شده است.
3213**6081خبرنگار: اکبر نوری**انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.