به گزارش ایرنا در پیام علی اوسط هاشمی که نسخه ای از آن روز شنبه به ایرنا نمابر شده آمده است: هفته دولت یادآور فداکاری ‏های فرزندان پاک نهاد، صادق و گرانقدر انقلاب و احیا کننده ارزش های شهیدان بزرگ و والامقام رجایی و باهنر است.
در ادامه این پیام آمده است: معانی ارزشمندی که پس از شهادت این شهدای والامقام برای ما متجلی شده، همواره روشنی بخش راه و مسیری است که دولت های جمهوری اسلامی ایران آن را طی کرده و در دسترسی به اهداف بلند توسعه و دستیابی کشور به قله های رفیع موفقیت و پیشرفت، کمک شایانی کردند.
در این پیام آمده است: هفته دولت به ویژه چهارم شهریور که مزین به نام «روز کارمند» شده، فرصتی مغتنم برای تقدیر و تشکر از کارکنان ساعی، خدوم و مردم محور است، محصول بذر تلاش و کوشش همه کارکنان درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط و زیباست.
در ادامه این پیام آمده است: اینجانب، ضمن تبریک هفته دولت به ویژه روز کارمند به تمامی کارمندان سیستان و بلوچستان و آرزوی سلامت و سعادت، بر تلاش مسئولانه در خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم شریف و آگاه این استان در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده تاکید می کنم.
در این پیام آمده است: انتظار می رود با تلاش مضاعف بتوانیم موانع و محدودیت ها را پشت سرگذاشته و با نگاه مردم محور در مسیر توسعه و تعالی استان و در راستای اهداف توسعه ای دولت تدبیر و امید و همچنین جلب رضای خداوند متعال موفق ‌تر از گذشته گام برداریم.
به گزارش ایرنا دوم تا هشتم شهریورماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
3042**3213 دریافت کننده: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.