سرپرست دانشکده علوم پزشکی‌ایرانشهر گفت: سی.تی اسکن پیشرفته بیمارستان محمد رسول الله(ص) نیکشهر طی چند روز آینده نصب خواهد شد.

سرپرست دانشکده علوم  پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: در ادامه توجهات خاص وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ارتقا شاخص های بهداشتی و درمانی مناطق محروم و درراستای توسعه خدمات تشخیصی درمانی و با دستور ویژه مقام  عالی وزارت و پیرو پیگیری‌های مکرر رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان و نمایندگان ایرانشهر، نیکشهر و قصرقند برگ زرین دیگری به خدمات دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر افزوده شد.

مهران امینی فرد ادامه داد: یکی از آرزوهای دیرینه مردم شریف نیکشهر، قصرقند و فنوج، تجهیز بیمارستان محمدرسول الله(ص) نیکشهر به دستگاه سی. تی اسکن بوده که به لطف خداوند و دعای خیر مردم قدرشناس منطقه و نگاه ویژه وزیرمحترم بهداشت و درمان به این حوزه، این آرزو محقق شد.

وی افزود: این دستگاه از نوع 16 اسلایس است و از تجهیزات پیشرفته تصویربرداری به شمار می رود.

امینی فرد تصریح کرد:  این دستگاه مدرن روز گذشته به بیمارستان  محمد رسول الله نیکشهر منتقل شد و عملیات نصب آن طی چند روز آینده نهایی خواهد  شد.

وی با اشاره به راه اندازی سی تی اسکن نیکشهر افزود:این دستگاه با صرف هزینه ای بالغ بر بیست و پنج میلیارد ریال اعتبار و از طریق سرمایه گذاری مشترک دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر و شرکت سرمایه گذاری تبسم  نصب و راه اندازی خواهد شد.

امینی فرد عنوان کرد:با نصب این دستگاه ضمن توسعه خدمات تخصصی تشخیصی و درمانی شاهد کاهش چشمگیر اعزام بیماران به سایر شهرستانهاو کاهش هزینه های درمانی شهروندان خواهیم بود.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر با تاکید بر کیفیت دستگاه مذکور ادامه داد: این دستگاه مدرن امکان تصویربرداری از مغز،ستون فقرات،قفسه سینه،شکم،لگن و اندامها‌و آنژیوگرافی پریفرال و گردن را با کیفیتی بسیار مطلوب ممکن خواهد ساخت و نقطه عطفی در تنوع اعمال  جراحی خواهد بود و امکان اعمال جراحی پیشرفته از جمله اعمال جراحی مغز و اعصاب و همچنین  تشخیص  بیماریهای مغز واعصاب را خواهد داد.

وی در پایان از تلاشهاو زحمات همکاران حوزه های پشتیبانی و درمان دانشکده و بویژه معاونت  توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشکده در جهت پیگیری‌های به عمل آمده  قدردانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.