جانشین نیروی انتظامی به تاکتیک‌های جدید پلیس در حوزه انتظامی و مرزی اشاره کرد و گفت: حدود 80 درصد مواد مخدر کشف‌شده مربوط به استان‌های شرقی و جنوب شرق کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار اسکندر مومنی در ستاد انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی براساس اوامر سردار فرمانده محترم ستاد کل نیروهای مسلح، توجه به نیروی انتظامی و مناطق امنیتی از جمله جنوب شرق است. 

جانشین نیروی انتظامی افزود: نیروی انتطامی همه توان خود را بسیج کرده که در حوزه انتظامی و در حوزه مرزی، ساختار، ساختمان، تجهیزات و نیروها را تقویت کند و تاکتیک های جدید را اتخاذ نماید. 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با تصمیمات اتخاذ شده و دستورات ستاد کل نیوهای مسلح، شرایط امنیتی سیستان و بلوچستان مطلوب بوده و به فضل پروردگار مطلوب تر نیز خواهد شد. 

سردار مومنی متذکر شد: در چهار ماهه اول امسال کشفیات مواد مخدر ما در استان سیستان و بلوچستان و استان‌های حاشیه شرق کشور، 80 درصد کل کشفیات کشور بوده یعنی از حدود 300 تن کشفیات مواد مخدر، 80 درصد آن مربوط به استان‌های شرقی و حاشیه شرق است. 

جانشین نیروی انتظامی با اشاره به تردد خودروهای قاچاقچیان سوخت که به مقررات راهنمایی و رانندگی نیز گاها توجه نمی‌کنند، اشاره کرد و بیان داشت: در این‌باره نیروی انتظامی استان طرح‌های خوبی را برنامه‌ریزی کرده که با اجرای آن، تردد این خودرو ها کاهش می‌یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.