به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و شماری از نمایندگان مجلس و مسئولان استانی قرار گرفت.
شرکت در نشست هم اندیشی روسای 12 فدراسیون ورزشی کشور و هیات های ورزشی سیستان و بلوچستان و سمن های استان، بازدید از دهکده ورزشی المپیک زاهدان، پروژه های ورزشی در حال اجرا و همچنین خانه جوانان زاهدان از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به زاهدان است.
برگزاری نشست تخصصی هیات های ورزشی سیستان و بلوچستان با حضور روسای فدراسیون های مربوطه از دیگر برنامه های امروز است.
همچنین جمع بندی نهایی و گزارش فدراسیون های ورزشی در خصوص نتایج به دست آمده با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از دیگر برنامه های سفر یک روزه روسای فدراسیون های ورزشی به زاهدان است.
به گزارش ایرنا محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در این سفر همراه وزیر است.
هم اینک 40 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت و 19 شهرستان و 187 هزار و 502 کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می شود که بنا به گفته علی اوسط هاشمی استاندار این استان افزون بر 51 درصد جمعیت استان در روستاها و بقیه در شهرها سکونت دارند.
3213**3042 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.