به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس سرتیپ دوم سعید کمیلی روز یکشنبه در تشریح این عملیات اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با اشرافیت اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیر قابل توجهی موادمخدر مخفی شده زیر رمل های قسمتی از منطقه مرزی ریگ ملک در فرصتی مناسب به عمق کشور، آگاه شدند که سریعا منطقه را زیر پوشش عملیاتی قرار دادند.
وی افزود: مامورین پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی هدفمند و پایش های دقیق منطقه موفق شدند محل اختفای محموله مواد مخدر که در محدوده منطقه ممنوعه مرزی دپو شده بود را شناسایی کنند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشاره به غافلگیری قاچاقچیان و ناتوانی آنها در انجام هرگونه واکنش در برابر مرزداران تصریح کرد: مرزداران در پاکسازی محل موفق شدند 685 کیلوگرم مرفین که به طرز ماهرانه ای زیر رمل ها مخفی شده بود را کشف کنند.
این مقام ارشد مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، افزود: امروز مرزنشینان بیش از گذشته همراه و همسو با نیروهای مرزبانی هستند و سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران، مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی مقابله و برخورد خواهند کرد.
8006**6081 خبرنگار: نرگس تیموری** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.