به گزارش ایرنا، علی اوسط هاشمی در ادامه سفر به جنوب سیستان و بلوچستان عصر روز شنبه در نشست شورای اداری با حضور مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی و معتمدان و بزرگان طوایف شهرستان چابهار شرکت کرد و ایوب درویشی را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.
ایوب درویشی پیش از این مسئولیت فرمانداری نیکشهر، مدیرکل امور اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان و مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری اصفهان را عهده دار بوده است و سابقه فرمانداری شهرهای مهم استان اصفهان از جمله خمینی شهر را نیز در کارنامه خود دارد.
وی دارای مدرک دکترای علوم سیاسی است.
احمدعلی موهبتی فرماندار سابق چابهار در ۲۷ دی ‌سال گذشته (1395) به سمت فرماندار تربت حیدریه منصوب و معرفی شد که از آن پس مدتی سرپرستی فرمانداری ویژه چابهار را بیژن بختیار با حفظ سمت فرمانداری کنارک بر عهده داشت و سپس ایوب درویشی سکانداری سرپرستی فرمانداری این شهرستان ویژه را عهده دار بود که اکنون با حکم صادره از سوی وزیر کشور به عنوان معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرمانداری شهرستان ویژه چابهار منصوب شد.
شهرستان چابهار بر اساس سرشماری آبان سال 1395 با جمعیت 283 هزار و 204 نفر از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.
چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
3043**6081 خبرنگار: رستم کریمی نژاد ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.