مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان از وارد شدن خسارت به 457 واحد مسکونی در ایرانشهر در پی وقوع سیل اخیر خبرداد.

غلامرضا اربابی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی بارندگی‌های اخیر در استان سیستان و بلوچستان، شهرستان ایرانشهر و روستاه‌های اطراف آن دچار سیل‌زدگی شد که این حادثه خسارت هایی را برای مردم این منطقه و زیرساخت های استان به همراه داشت.

اربابی افزود: در کمتر از 3 ساعت در شهرستان ایرانشهر میزان بارش باران 50 میلیمتر بود ضمن اینکه تندباد 101 کیلومتری در این شهرستان رخ است.

وی درباره برآورد میزان خسارت سیل اخیر اظهار داشت: در پی سیل در شهرستان ایرانشهر تعداد 457 واحد مسکونی، 30 عدد تیر برق و خسارت‌هایی به زیر ساخت‌های جاده‌ای و کشاورزی و قطعی آب و برق وارد شد.

اربابی گفت: در این حادثه تعداد 50 روستا دچار قطعی آب و25 روستا دچارمشکل قطعی برق شدند که شب گذشته این مشکلات توسط کارشناسان مربوطه برطرف شد.

مدیرکل مدیریت ستاد بحران سیستان و بلوچستان اظهار داشت: راه‌های ارتباطی ایرانشهر - سرباز ، ایرانشهر-دلگان نیز بر اثر سیل مسدود شدند که ساعت 6:30 صبح امروز بازگشایی شدند.

وی در پایان افزود: میزان خسارت های سیل در شهرستان ایرانشهر و روستاهای اطراف توسط کارشناسان مربوطه ارزیابی شده و ظرف یکی دو روز آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.