به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس سرتیپ دوم سعید کمیلی روز دوشنبه اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان در راستای پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور و با اشراف اطلاعاتی و آگاهی از قصد یک باند قاچاق مواد مخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، اقدامات لازم برای دستگیری سوداگران مرگ را آغاز کردند.
وی افزود: مرزداران سرانجام قاچاقچیان را در حالی که قصد داشتند به وسیله یک دستگاه خودرو تویوتا مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را وارد کشور کنند، مشاهده کرده و با آنان درگیر شدند.
وی ادامه داد: پس از ساعتی درگیری، قاچاقچیان که خود را در تنگنا و محاصره نیروهای عملیاتی مرزبانی دیدند با استفاده از تاریکی شب و نزدیکی به نوار مرز با رها کردن محموله خود به آن سوی مرز متواری شدند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مرزداران پس از توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا متعلق به قاچاقچیان در بررسی های به عمل آمده موفق شدند مقدار 569 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.
ارشد مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستورکار مرزبانی قرار دارد، گفت: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند مرزنشینان و مرزداران کشور با وحدت و اعتقاد قلبی در حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیر قانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.
8006**6081 دریافت کننده: نرگس تیموری ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.