مهرداد جهاندیده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای این طرح به توانمندی جوانان جویای کار کمک کرده و آنان را آماده ورود به بازار کار می کند.
وی ادامه داد: اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی یکی از برنامه های کوتاه مدت دولت در حوزه اشتغال به شمار می رود.
وی تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان از طریق انتقال مهارت، تجربه در محیط کار برای ورود به بازار کار، فراهم ساختن زمینه انتقال دانش از دانش آموخته به بنگاه اقتصادی و ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در دانش آموختگان است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستورالعمل اجرایی طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی را ابلاغ کرده و نام نویسی از دانش آموختگان متقاضی در حال انجام است.
سیستان و بلوچستان با 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت و 187 هزار و 502 کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می شود که بنا به گفته علی اوسط هاشمی استاندار این استان افزون بر 51 درصد جمعیت استان در روستاها و بقیه در شهرها سکونت دارند.
این استان دارای 19 شهرستان است و افزون بر 1300 کیلومتر مرز زمینی با کشورهای افغانستان و پاکستان و 310 کیلومتر مرز دریایی در دریای عمان دارد.
7316**3042 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.