کد خبر :6065592 زمان انتشار:1396/4/17 12:43

مدیر مرکز فوریت های پزشکی ایرانشهر به خبرنگار ایرنا گفت: براثر واژگونی یک دستگاه تویوتا وانت در کیلومتر ۹۰ مسیر ایرانشهر - سرباز سه راهی زبری بوگ، ۱۲ نفر سرنشین این خودرو مصدوم شدند.
محمودرضا ناصح افزود: این حادثه ساعت 6 و 52 دقیقه صبح امروز رخ داد که پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) ایرانشهر منتقل کردند.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان نیز گفت: برخورد یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا با یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر ایرانشهر - نیکشهر در جنوب استان یک کشته برجای گذاشت.
سرهنگ یدالله ستوده اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی ساعت هشت و 20 دقیقه امروز در کیلومتر پنج مسیر نیکشهر - ایرانشهر در داخل تونل ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: در این حادثه راننده کامیون به دلیل تجاوز به چپ در داخل تونل با موتورسیکلت برخورد کرد که شدت ضربات وارده منجر به فوت راکب موتور شد.
وی افزود: انحراف و تجاوز به چپ یکی از علل شایع وقوع بسیاری از تصادفات است.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان تاکید کرد: رانندگان وظیفه دارند بین خطوط حرکت کنند بی توجهی به مقررات و ایمنی، جان راننده و دیگران را به خطر می اندازد.
وی افزود: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان به دلیل گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر ) است.
7316**7314**3042 خبرنگاران: عصمت جهانی و محمد هادی **انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.