مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایرنا گفت: این انتخابات که برای نخستین بار به صورت الکترونیکی در حال برگزاری است تا ساعت 14 امروز ادامه دارد.
حسین مسگرانی افزود: اعضای خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان برای شرکت در این انتخابات می توانند به سایت http://khanehmatbooat.ir/ مراجعه کنند.
وی اظهار داشت: از مجموع 93 عضو خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان که در سامانه جامع رسانه ها و خانه های مطبوعات کشور نام نویسی کرده اند 25 نفر به عنوان داوطلب، نامزد انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان شدند.
وی ادامه داد: اعضای خانه مطبوعات استان می توانند از بین این تعداد هفت نفر را به عنوان عضو اصلی و 2 نفر را به عنوان بازرس انتخاب کنند.
به گزارش ایرنا خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان که از قدیمی ترین خانه های مطبوعات کشور محسوب می شود در دهه هفتاد فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و انتخابات آن تاکنون به صورت سنتی با تشکیل مجمع عمومی و رای گیری در محل انجام می شده است.
سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.
3042** خبرنگار و انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.