به گزارش ایرنا محمداکبر چاکرزهی روز شنبه در نشست اعضای شورای اداری شهرستان خاش بیان کرد: همه مدیران و مسئولان دستگاههای اجرائی موظفند با تمام توان خدمات شایسته ای به مردم ارائه دهند.
وی با قدردانی از حضور افزون بر 93 درصدی مردم در انتخابات و رای دادن 92 درصدی مردم به دکتر روحانی و تجلیل از تلاشهای ارزشمند تمامی مسئولان و دست اندرکاران در برگزاری انتخابات سالم و با شکوه افزود: دولت پایبند به عملیاتی ساختن وعده های داده شده است و به تمامی افراد جامعه که در حقیقت با خلق حماسه ای کم نظیر در انتخابات شرکت کردند خدمت ارائه می دهد.
چاکرزهی با بیان اینکه دولت به مردم سیستان و بلوچستان نگاهی ویژه دارد، گفت: کاهش تعرفه برق در نشست هیات دولت به ریاست دکتر روحانی که با حمایت و همکاری وزیر نیرو و تلاش استاندار در کنار سفر معاون رئیس جمهوری و سفر چند باره وزیر نیرو به استان و اختصاص اعتبار 18 هزار میلیارد ریالی برای توسعه زیرساختهای آب و برق محقق شد پاسخی به اعتماد مردم سیستان و بلوچستان به دولت بود زیرا دولت وظیفه خود می داند از حضور بالای مردم در انتخابات قدردانی کند.
وی اظهار داشت: نیاز کشور ایجاد اشتغال برای افزون بر یک میلیون و 200 هزار نفر در سال است که در همین راستا دولت در تلاش است امسال افزون بر 600 هزار شغل در کشور ایجاد کند.
فرماندار شهرستان خاش گفت: اولویت مهم دولت در زمینه بودجه سال 96 اجرای پروژه های نیمه تمام، اقتصاد مقاومتی، طرحهای هادی و آبرسانی و غیره است که برای تحقق آن باید مدیران با آگاهی از پروژه ها نسبت به جذب و تامین اعتبارات اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه مشارکت و همکاری اقشار مختلف جامعه اعم از شوراها، دهیاران و معتمدان در جهت حفظ و نگهداری تاسیسات و تجهیزات آب، برق، مخابرات و غیره نیروی انتظامی را در زمینه مقابله با سارقان کمک می کند افزود: با توجه به وسعت بالای شهرستان و حجم زیاد پروژه های اجرا شده و یا در حال اجرا در حوزه زیرساختی، همکاری و مشارکت بالای مردم در نقاط شهری و روستایی با نیروی انتظامی لازم و ضروری است.
چاکرزهی با قدردانی از تلاشهای اعضای شورای تامین اعم از سربازان گمنام امام زمان عج، سپاه، نیروی انتظامی و غیره در امر تامین امنیت و برقراری نظم و امنیت در جامعه و تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه و تجلیل از خدمات مدیران و کارکنان حوزه قضایی بر ضرورت صرفه جویی در مصرف انرژی، آب و برق، بهره برداری مناسب از منابع در اختیار، کمک به کاهش آسیب های اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد، رفع مشکلات آبرسانی و نیز تلاش برای تحقق شعار سال و کمک به رونق تولید و اشتغال و رفع معضل بیکاری تاکید کرد.
مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش نیز با اشاره به اینکه صاحبان بصیرت خدمات دولتمردان را می بینند، گفت: خدمات نظام اسلامی در حوزه های مختلف به مانند خورشید تابان می درخشد و همه این کارها و خدمات به واسطه تلاش های ارزشمند مسئولان و کارکنان سخت کوش محقق شده که با کمترین حقوق به مردم محروم منطقه خدمت می کنند.
حجت الاسلام اکبر نیری امام جمعه موقت و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش نیز با دعوت اقشار مختلف مردم به رعایت تقوا و اخلاق گفت: در روزهای گذشته و بعد از ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر شاهد برخی بداخلاقی ها و تخریب ها در فضای مجازی بودیم که بسیار تاسف بار بود.
وی افزود: در فضای مجازی نباید حرف دشمنان گفته شود و افراد نقش پیاده نظام دشمن را بازی کنند زیرا همه ما مومن و مسلمان و پایبند به دین و آئینی مقدس هستیم و در روز قیامت نیز باید پاسخگوی اعمال خود باشیم.
در این نشست مدیران ادارات برق، بهزیستی و آب و فاضلاب روستایی در حوزه کاری شان گزارش ارائه دادند و نیز مدیران جدید ادارات ورزش و جوانان، بهزیستی و آبفار خاش معرفی شدند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**6081 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.