به گزارش ایرنا حجت الاسلام عظیم بامری در خطبه های این هفته نمازجمعه دلگان اظهار داشت: توجه به جوانان و فراهم کردن شرایط ازدواج آنان یکی از اعمال ‌پسندیده در میان مومنان است.
وی افزود: با توجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور و ‌آمار بالای بیکاری در جامعه، بسیاری از جوانان به دلیل نداشتن شرایط مالی مناسبت نمی توانند ازدواج کنند.
وی ادامه داد: باید با همفکری و ‌توجه تمام اقشار جامعه، شرایط ازدواج ‌جوانان فراهم شود.
امام جمعه دلگان با اشاره به کم فروشی وگران فروشی شماری از مغازه داران در دلگان گفت: افرادی که با کم فروشی و گران فروشی قصد دارند به ثروتی برسند مطمئن باشند کارشان بسیار زشت و‌اشتباه است وجایگاهشان در جهنم سوزان خواهد بود.
حجت الاسلام بامری خطاب به افرادی که تا کنون از گناه گران فروشی و‌ کم ‌فروشی آگاه نبوده اند افزود: این افراد باید توبه کنند و از کسانی که نسبت به آنان کم ‌فروشی و ‌گران فروشی کرده اند حلالیت گیرند تا مشمول لطف پروردگار الهی شوند.
وی با اشاره به پلمپ شماری از چاههای کشاورزان دلگانی گفت: متاسفانه با پلمپ این چاهها در دمای بالای 48 درجه، محصولات کشاورزان منطقه در حال نابودی است.
شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان در 480 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی استان هرمزگان و شهرستان ایرانشهر واقع شده است.
7314**3042 خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.