مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری رقابت های کشتی آزاد به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها در رده سنی نوجوانان و با حضور کشورهای روسیه، اوکراین ، ایتالیا، مغولستان، تیم منتخب غرب آسیا، تاجیکستان، ارمنستان، قرقیزستان، مجارستان، گرجستان و آذربایجان آغاز شده است.
عبدالرحیم کردی افزود: پنج تیم از ایران (سه تیم الف، ب و ج ایران، تیم منطقه آزاد چابهار و تیم روستایی عشایری) به صورت تیمی در چهار گروه به رقابت خواهند پرداخت.
وی ادامه داد: مراسم قرعه کشی این رقابت ‌ها با حضور نمایندگان تیم های حاضر برگزار شده و گروه بندی تیم های حاضر در این مسابقات مشخص شده است.
وی بیان کرد: در گروه A تیم های روسیه، ایتالیا، ایران توسعه و اوکراین، گروه B تیمهای آذربایجان، ایران (روستایی، عشایری)، مجارستان وعراق، گروه C تیم های مغولستان، گرجستان، ایران، مغولستان وقرقیزستان، گروه D تیم های ایران a(منطقه آزاد چابهار)، ایران B، ارمنستان وتاجیکستان با هم به رقابت می پردازند.
وی گفت: حضور بیش از 11 کشور خارجی در چابهار نشان از امنیت و نشاط برای برگزاری یکی از معتبرترین تورنمنت های ورزشی است.
وی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد چابهار از هیچ کوششی برای توسعه ورزش سیستان وبلوچستان وبه ویژه شهرستان چابهار دریغ نمی کند، خاطرنشان کرد: میزبانی چابهار می تواند برای معرفی این منطقه محروم در سطح ملی و بین المللی تاثیرگذار باشد.
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) امروز چهارشنبه وفردا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.
به گزارش ایرنا شهرستان چابهار براساس سرشماری آبان سال 1395 با جمعیت 283 هزار و 204 نفر و 48 هزار و 147 خانوار از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.
چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
3043**6081 خبرنگار: رستم کریمی نژاد** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.